Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tall ships @ Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tall ships @ Antwerpen

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Tall ships @ Antwerpen

    Niemand?

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Tall ships @ Antwerpen

      Wel een beetje druk, maar daar heb je het niet voor te kiezen op deze locatie. Wel zou ik de foto een tikje oplichten(komt wat grauw en grijs over),Scherpte ziet er goed uit. Ik weet dat je kijkt of een dat een foto recht staat, toch lijkt het erop dat die scheef staat(denk dat het hier gezichtsbedrog is)

      Comment


      • #4
        Re: Tall ships @ Antwerpen

        mooi beeld sien...en niet gemakkelijk om deze mooie antieke boten tegen een achtergrond van de moderne laadtechnieken te fotograferen je hebt dat mooi gebracht...

        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Tall ships @ Antwerpen

          Ik zou deze ook nog wat oplichten zoals JP schrijft. Over scheef of recht durf ik mij ook niet uitspreken want er is geen enkele weerspiegeling om dit te controleren.
          Mocht het al wat scheef zijn dan stoort het me zeker niet.
          Misschien was deze nog beter geweest indien de kra(a)n(en) links er volledig hadden opgestaan, als contrast tussen het oude en het nieuwe, maar misschien kwamen dan andere storende elementen in beeld (?).
          Maar oplichten zou ik zéker doen.

          Comment


          • #6
            Re: Tall ships @ Antwerpen

            Wat compositie betreft, zou het helemaal top zijn als je de foto cropt net naast de moderne kraan (net naast groene bak) . Leg er maar eens een papier over en je zal wel zien wat 'n ander effect het heeft. Beetje oplichten ook idd . Succes verder


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            Working...
            X