Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset

    Poging van een zonsondergang.


  • #2
    Re: Sunset

    Onderaan een veel te groot zwart vlak. Als je de foto in 3/3 verdeelt dan mag er onderaan1/3 af wat een gevoelige verbetering zal zijn voor de compo en behoud van de sfeer (lucht).
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Sunset

      een beetje vroeger als de zon nog juist geheel boven de bomen komt ging mooier geweest zijn en ging je ook nog meer straaltjes op de voorgrond gehad hebben
      mvg

      Comment


      • #4
        Re: Sunset

        De electriciteitspilionen links mochten eigenlijk nog scherper afgetekend zijn voor mij.
        Is deze op statief genomen ?
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Sunset

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          De electriciteitspilionen links mochten eigenlijk nog scherper afgetekend zijn voor mij.
          Is deze op statief genomen ?
          Peter
          Ja, inderdaad op statief genomen met een d3300 en een Sigma 10-20 mm f3.5 lens.

          Comment


          • #6
            Re: Sunset

            Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
            een beetje vroeger als de zon nog juist geheel boven de bomen komt ging mooier geweest zijn en ging je ook nog meer straaltjes op de voorgrond gehad hebben
            mvg
            Ja, klopt, ik was eigenlijk te laat op pad kunnen gaan. Jammer genoeg ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Sunset

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Onderaan een veel te groot zwart vlak. Als je de foto in 3/3 verdeelt dan mag er onderaan1/3 af wat een gevoelige verbetering zal zijn voor de compo en behoud van de sfeer (lucht).
              Thanks voor de tip.

              Comment


              • #8
                Re: Sunset

                Mooi en kon nog mooier zijn bij het toepassen van de vele tips.
                Wellicht zullen er veel zijn die vinden dat die hoogspanningsmasten daar nu eenmaal staan, en dat ze dus in beeld moeten, maar daar ben ik het niet mee eens.
                Ik vind ze storen in een anders puur natuurfoto. Ofwel moesten ze dan nog veel prominenter in beeld en zeker niet tegen de rand geplakt.

                Comment

                Working...
                X