Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sunny afternoon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sunny afternoon

    Mijn eersteling op dit forum , ben benieuwd naar jullie oordeel.


  • #2
    Re: sunny afternoon

    mijn menig is dat de raapjes achteraan de aandacht trekken , volgens zou de foto's beter over komen moest de kat op het vensterbank meer in de spotlicht staan .

    Comment


    • #3
      Re: sunny afternoon

      Oorspronkelijk geplaatst door hobby fotografe Bekijk bericht
      mijn menig is dat de raapjes achteraan de aandacht trekken , volgens zou de foto's beter over komen moest de kat op het vensterbank meer in de spotlicht staan .
      ik volg hobby fotografe, bovendien qua lijnenspel lijkt de foto me technisch wel ok maar qua inhoud vind ik hem niet boeiend...

      Comment


      • #4
        Re: sunny afternoon

        Oorspronkelijk geplaatst door cwi Bekijk bericht
        ik volg hobby fotografe, bovendien qua lijnenspel lijkt de foto me technisch wel ok maar qua inhoud vind ik hem niet boeiend...
        Ik volg ook een cursus, ik ben er mij ook van bewust dat dit het niet meest boeiende onderwerp is. De opdracht was hier van een foto te maken met een mooie cadrage en goed belicht wat gezien schaduw- en zonpartijen in de foto toch wat speciale aandacht vergde. Instellingen zijn manueel gebeurd.

        Comment


        • #5
          Re: sunny afternoon

          Ik vind hem best ok: witte kat op vensterbank in witte muur, en de zon die erachteruit komt. Rustig prentje zonder pretenties
          oefenen = leren
          Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

          Comment


          • #6
            Re: sunny afternoon

            Blauwzweem verwijderen maakt hem nog mooier...

            Comment

            Working...
            X