Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straatfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Straatfotografie

    mij deze namiddag eens in de straten van Kortrijk gewaagd aan Straatfotografie.
    de 50mm 1.8 op de camera, strap eraf en schieten maar, vond dit enorm plezant en ga mij hier meer aan wagen in de toekomst.

    hopelijk is volgend shot al iets.



    ExposureTime: 1/1250s
    FNumber: f/1.8
    FocalLength: 50mm
    ISOSpeedRatings: 100

    grtz david

  • #2
    Re: Straatfotografie

    Goed begin hoor, blijven verderdoen.

    Comment


    • #3
      Re: Straatfotografie

      Ja hoor, dat kan je wel vaker doen ik zou links er iets van af snijden om de aandacht daar weg te halen. Wel een fijn lensje he?

      Comment


      • #4
        Re: Straatfotografie

        leuk toch? waarom ga je je er niet meer aan wagen? ik moet nog mijn drempelvrees overwinnen !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Straatfotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          leuk toch? waarom ga je je er niet meer aan wagen? ik moet nog mijn drempelvrees overwinnen !

          er staat ik ga mij hier MEER aan wagen dus ik ga het in ieder geval nog meer doen, mss zelfs als 3de fotografie onderdeel nemen, heb nu zowat alles gehad die ik maar kon doen en Strobisme, Macro en straatfotografie liggen mij het meest.

          Comment


          • #6
            Re: Straatfotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
            er staat ik ga mij hier MEER aan wagen dus ik ga het in ieder geval nog meer doen, mss zelfs als 3de fotografie onderdeel nemen, heb nu zowat alles gehad die ik maar kon doen en Strobisme, Macro en straatfotografie liggen mij het meest.
            o oeps, ik had die zin nochtans paar keer gelezen, maar zoals al gezegd in ander topic; volgende week nieuwe bril
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Straatfotografie

              Super, ik wil mij ook verdiepen in straatfotografie, vind het alleen nog raar om met een 50mm lens mensen te benaderen...;-)

              Keep up the good work!
              Facebook Silencior Landscapes
              500px

              Comment


              • #8
                Re: Straatfotografie

                Oorspronkelijk geplaatst door be__silencior Bekijk bericht
                Super, ik wil mij ook verdiepen in straatfotografie, vind het alleen nog raar om met een 50mm lens mensen te benaderen...;-)

                Keep up the good work!
                geloof mij ik vond het ook raar toen ik uit mijn wagen stapte en door de massa volk liep, maar dat gevoel heb je maar 2 foto's lang, daarna raak je "in the zone" en begin je echt dingen te zien die je anders niet ziet of gewoon negeert.

                ik vond het in ieder geval zeer plezant om zo "undercover" mensen proberen vast te leggen.

                en nu en dan heb je er eentje die het gezien heeft

                Comment


                • #9
                  Re: Straatfotografie

                  Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                  geloof mij ik vond het ook raar toen ik uit mijn wagen stapte en door de massa volk liep, maar dat gevoel heb je maar 2 foto's lang, daarna raak je "in the zone" en begin je echt dingen te zien die je anders niet ziet of gewoon negeert.

                  ik vond het in ieder geval zeer plezant om zo "undercover" mensen proberen vast te leggen.

                  en nu en dan heb je er eentje die het gezien heeft
                  pfffff ik benijd jeeeeeee grrrrrrrr
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Straatfotografie

                    leuke hoor !
                    Enkel opletten voor uitbranding op sommige plaatsen.
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Straatfotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                      leuke hoor !
                      Enkel opletten voor uitbranding op sommige plaatsen.
                      geen uitbranding te zien hoor in lightroom :S

                      Comment


                      • #12
                        Re: Straatfotografie

                        Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                        geen uitbranding te zien hoor in lightroom :S
                        Neen, ik had gedacht van wel . IK heb hem ook binnengehaals en je fontein zit op 245, net niet dus .
                        Op zicht had ik gedacht dat het er net over was.
                        mvg Bruno D.G.
                        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Straatfotografie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                          Neen, ik had gedacht van wel . IK heb hem ook binnengehaals en je fontein zit op 245, net niet dus .
                          Op zicht had ik gedacht dat het er net over was.
                          hehe, ik begrijp je wel, op ghet eerste zicht zou je idd denken van wel, maar het water is precies schuim die eruit spuit.

                          grtz david

                          Comment


                          • #14
                            Re: Straatfotografie

                            mooi beeld, al trekt die fontein toch iets teveel de aandacht weg van de jongen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Straatfotografie

                              Oorspronkelijk geplaatst door be__silencior Bekijk bericht
                              Super, ik wil mij ook verdiepen in straatfotografie, vind
                              Dat went wel hoor. Zolang je je onderwerpen met respect behandelt, niet sneaky doet en vriendelijk glimlacht vinden ze het niet erg. Ik heb nog nooit negatieve reacties gehad.

                              Comment

                              Working...
                              X