Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stille getuigen (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stille getuigen (1)



    deka
    Exif
    Av/4 - TV/ 1/5000 - ISO 100
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: Stille getuigen (1)

    Knap!
    Jean Pierre.

    Comment


    • #3
      Re: Stille getuigen (1)

      Word er koud van.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Stille getuigen (1)

        Deka, mooi
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: Stille getuigen (1)

          Dit is er weer eentje die met weinig poespas...veel vertelt...
          Knap gezien en gedaan

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Stille getuigen (1)

            Dit is er weer eentje die met weinig poespas...veel vertelt...
            de tekst vertelt veel.
            de foto ervan niet.
            nadenkertje.
            als foto niet geslaagd dus.

            Comment


            • #7
              Re: Stille getuigen (1)

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              de tekst vertelt veel.
              de foto ervan niet.
              nadenkertje.
              als foto niet geslaagd dus.
              Waarschijnlijk omdat er te weinig inbreng is van de fotograaf en dus een gewone registratie is? Volgens de door u gebruikte, geijkte uitdrukkingen.
              Man hou toch eens op.
              Prachtige foto trouwens Deka, die ons aanzet toch even verder te denken, maar dat is waarschijnlijk alleen voor de ouderen onder ons?