Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Start to run

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Start to run

    Iedereen is ooit zo begonnen met zijn of haar eerste paar schoentjes, zo ook mijn petekindje . Dit was onze eerste opdracht van het nieuwe jaar op de avondschool, werken met stoffen en textiel en slechts één lichtbron/flits. Wel gebruik gemaakt van een reflectiescherm bij het nemen van deze foto.
    Ik was al blij nog eens een foto te kunnen maken , de laatste weken helemaal geen tijd meer voor gehad.







    Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Start to run

    Ja, ik ben ook beginnen lopen. Maar dat was toch op de klompen van een voorganger. Je
    moest er voorzichtig mee zijn omdat er na jou weer iemand die versleten rommel kreeg.
    Als je dit dan nu ziet... Nike's om mee te struikelen en de eerste pasjes te zetten. Mooi.
    Maar een beetje druk.

    Comment


    • #3
      Re: Start to run

      Mooi reclame foto voor Nike
      vind het wel mooi gezien, heldere foto
      Grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Re: Start to run

        kleur/scherpte en belichting OK.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Start to run

          in je opdracht geslaagd!!!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Start to run

            Eerst opdracht, volledig geslaagd.
            Goede belichting en scherpte.
            Mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Start to run

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              kleur/scherpte en belichting OK.
              grt,bouk.
              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Mooi. Maar een beetje druk.
              mss als je ijd hebt eens het zelfde overdoen maar de beertjes weg aten en je focussen op de trui, broek en schoentjes die kleuren gaan heel mooi samen met de ondergrond, de beertjes maken het hier net ietsje te druk voor mij.

              denk wel dat je geslaagd zal zijn in je opdracht.


              groetjes
              renske

              Comment


              • #8
                Re: Start to run

                idd, ik vraag me ook af wat die beertjes er mee te maken hebben.
                Anders wel mooi scherp en mooi van kleur
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Start to run

                  De beertjes maken het idd misschien net iets te druk. Ik had ze er bij genomen om een wat speelse toets aan de foto te geven gezien het onderwerp. Het was ondertussen ook 3 maanden geleden dat ik nog eens met studiolicht gewerkt had, ik ben dus al blij dat het licht en de kleuren er mooi zijn uitgekomen.

                  @ Doudeke, ik loop hier nog steeds op klompen in de tuin, kunststof klompen wel te verstaan. Maar je hebt gelijk, vroeger moest men met veel minder tevreden zijn. Mijn petekindje heeft nu al meer kleren in zijn kast liggen dan ik in mijn kast heb liggen. Hij groeit er natuurlijk snel uit, ik ben destijds toch maar gestopt op 1m94 .

                  Bedankt voor jullie reacties .

                  Grtjs
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment

                  Working...
                  X