Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stapstenen in demer 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stapstenen in demer 2

    Deze keer moet het lukken

    Exif:
    F/1:5.6
    1/125
    iso400

  • #2
    Re: stapstenen in demer 2

    Ter hoogte van waar in de Demer vindt je deze stapstenen?

    Comment


    • #3
      Re: stapstenen in demer 2

      Hallo Peter,
      Deze Stenen liggen ter hoogte van Schulen in de demer( onder brug )
      Groetjes Jos

      Comment


      • #4
        Re: stapstenen in demer 2

        Ach, niet gezien...
        ... ik heb het traject van de Demer eens per auto afgereden... dat had ik niet gezien.

        Ik vond het wel eens interessant om dat traject te doen, ik had nooit verwacht dat de Demer aan de rand van een veld ontstaat (ongeveer een metertje lager dan het veldoppervlak).

        ik heb er ergens een foto van als ik me niet vergis, mocht je interesse hebben.

        Comment


        • #5
          Re: stapstenen in demer 2

          mooie gefotografeerd, maar een weinig interessant beeld. Of misschien begrijp ik de inhoud ervan niet, dat kan ook.
          gegroet, Ludo

          Comment


          • #6
            Re: stapstenen in demer 2

            persoonlijk vind ik het jammer dat er maar 1 steen volledig op staat, het zou ook wel tof geweest zijn moest je bijvoorbeeld iemand op de stenen zien staan.
            Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: stapstenen in demer 2

              Het idee is leuk, maar de compositie zelf is een beetje saai. Er is geen interessant aandachtspunt waar je naartoe getrokken wordt als het ware. Ook vind ik de kleur niet mooi. Het water is nu eenmaal zo troebel bruin, maar dan nog wil dat niet zeggen dat de foto er ook zo uit moet zien. Deze foto omzetten in z/w (en dan wel wat contrastrijker maken) zou ik beter vinden. Al zal dat de minder interessante compositie niet kunnen verdoezelen. Kortom, dit vraagt om een nieuwe foto van deze stenen.
              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
              --------

              Comment


              • #8
                Re: stapstenen in demer 2

                Het idee vind ik interessant. Iets repetitief is altijd leuk om te fotograferen. Als er meerdere stenen liggen, is het misschien aangewezen om er ook meer op één plaatje te zetten. Misschien wat meer stenen, en spelen met licht en contrast enerzijds, met DOF anderzijds. Ik zou er dus liever een paar meer zien.
                De plaatsing binnen deze compositie vind ik wel geslaagd.

                Comment

                Working...
                X