Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sporen tussen de sporen
Collapse
X
-
-
Re: Sporen tussen de sporen
Heel goed in beeld gebracht,en zeker tegen de zon in,toffe sfeer en compo,grts,jozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Awel, bij mij zou dat dus uitgebrande sneeuw zijn
Bij jouw foto is het "af" en met die sporen vooral.
Ik heb hier geen exif-lezer op mijn werk. Mag ik weten wat je instellingen waren?Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtAwel, bij mij zou dat dus uitgebrande sneeuw zijn
Bij jouw foto is het "af" en met die sporen vooral.
Ik heb hier geen exif-lezer op mijn werk. Mag ik weten wat je instellingen waren?
iso 100
1/1000
geen belichtingscompensatie
Comment
-
keurige foto hoor!
Hetgeen me het meest aanspreekt zijn die silhouetjes.
Is dat een zee ofzo, in de verte?
Comment
-
-
Licht echt zeer knap onder controle.Compo spreekt me echter niet zo aan.
Worstel mee met het gevecht tussen de palen en de horizon. Ik weet dat de palen gelijk hebben, maar ik zou de horizon ook zo graag gelijk geven.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtkeurige foto hoor!
Hetgeen me het meest aanspreekt zijn die silhouetjes.
Is dat een zee ofzo, in de verte?
Er loopt een spoorlijn met stoomtreinen tot op de top. Het blauwe in de verte is de lucht, het witte de wolken, wij bevonden ons toen dus boven de wolken. Wij twijfelden nog om de dure tickets te betalen omdat we beneden alleen maar wolken en mist zagen en voor boven hetzelfde vreesden. Men verzekerde ons echter dat het uitzicht boven prachtig en zonnig was..... en ze hadden gelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtLicht echt zeer knap onder controle.Compo spreekt me echter niet zo aan.
Worstel mee met het gevecht tussen de palen en de horizon. Ik weet dat de palen gelijk hebben, maar ik zou de horizon ook zo graag gelijk geven.
Groeten,
Johan.
GroetjesLast edited by Guest17; 23 februari 2013, 17:04.
Comment
-
Bedankt voor de uitleg. Dan is het een gevecht tussen de wolken en de palen.
Soms,moet je het inderdaad weleens nemen, zo het is.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment