Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwlandschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sneeuwlandschap

    Hoi,

    ben eens op pad geweest en wil graag mening weten, wat is goed, wat kan beter,...
    laat maar weten....

    (foto voorbeeld toevoegen lukt me niet echt, dan maar een link)

    Bankje



    Boom



    Landschap

    PS: gebruikte camera : Pentax K200D - 18/55mm lens - ISO-100 - F/8 - 1/400s

    Groeten Patrick
    Last edited by pateyc; 14 februari 2009, 21:30. Reden: foto's nu wel zichtbaar - dank je LesC

  • #2
    Re: Sneeuwlandschap

    De eerste vind ik de beste. Bij de tweede zou ik het hek meer naar rechts plaatsen. Bij de derde had ik wat meer voorgrond in beeld gebracht ipv zoveel lucht.

    't is maar een mening eh
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuwlandschap

      Oorspronkelijk geplaatst door pateyc Bekijk bericht
      wat kan beter,...
      laat maar weten....
      Misschien de foto's hier posten ?

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuwlandschap

        Oorspronkelijk geplaatst door pateyc Bekijk bericht
        (foto voorbeeld toevoegen lukt me niet echt, dan maar een link)
        Het adres van je foto (t.e.m. "jpg") tussen de img-tags plaatsen, en het verschijnt hier.

        [ IMG]http://lh5.ggpht.com/_OMnpSyOAmF4/SZHft5LYYnI/AAAAAAAAABk/IaKG0rRXa-0/boom.jpg[/IMG ]

        Ik heb hier je derde foto "landschap" als voorbeeld genomen. De reden waarom de foto (nog) niet verschijnt is omdat ik opzettelijk een spatie gelaten heb vóór de eerste "img" en na de laatste.

        Een goeie tip: als je wilt zien welke codes een bepaalde poster gebruikt heeft, klik je gewoon op de <QUOTE> button bij die bepaalde post.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X