Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot

    Hier een foto van mijn vriendin



    Omzetting in Z/W



    Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D70)
    Lens Focal Length: 50,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/125 sec
    F-Number: F14,0
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/6
    Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

  • #2
    Re: Shoot

    mooie foto !
    die in kleur geniet mijn voorkeur .


    die lichtreflexies in beide ogen ....
    kan je die niet op een of andere manier vermijden ?
    of wegwerken ?




    Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Shoot

      Heel mooi in kleur,mooi licht en compo, in zw-wit vind ik de foto minder mooi Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: Shoot

        Ik ga voor de kleur versie. Je model mag er best wezen en staat er ook mooi op.
        Klein minpuntje, je model moet zover over haar schouder kijken om nog in de lens te kunnen kijken. Dat veroorzaakt plooien in de hals die je wel wat kan vermijden. Door de positie iets te wijzigen zal dat meisje er geen stijve nek aan over houden en vallen de plooien minder op Dit is niet als kritiek bedoeld .Ik ben zelf als model voor de echtgenoot aan de slag geweest en het is best een vermoeiende bezigheid.
        Zo lang ze er ook plezier aan beleefd, meenemen En laat nog maar wat zien.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: Shoot

          ik volg mijn voorgangers, en kies ook voor de eerste,
          misschien ik weet niet dat ze daar opletten, maar de volgende keer zou ik proberen die fijne haartjes glad te strijken in haar nek, ik zou dat doen he', het is maar een tip van nog een tje
          grt Rosie
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

          Comment


          • #6
            Re: Shoot

            Verbruggen,

            geef mij maar de kleurenversie en de pretlichtjes storen me helemaal niet

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Shoot

              Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
              Ik ga voor de kleur versie. Je model mag er best wezen en staat er ook mooi op.
              Klein minpuntje, je model moet zover over haar schouder kijken om nog in de lens te kunnen kijken. Dat veroorzaakt plooien in de hals die je wel wat kan vermijden. Door de positie iets te wijzigen zal dat meisje er geen stijve nek aan over houden en vallen de plooien minder op Dit is niet als kritiek bedoeld .Ik ben zelf als model voor de echtgenoot aan de slag geweest en het is best een vermoeiende bezigheid.
              Zo lang ze er ook plezier aan beleefd, meenemen En laat nog maar wat zien.
              Dank voor je reactie, ik neem het zeker niet als kritiek op maar als goede raad die ik volgende keer zeker en vast in gedachte zal houden.

              mvg,
              Last edited by Verbruggen; 14 februari 2011, 11:48.
              Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

              Comment


              • #8
                Re: Shoot

                Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                ik volg mijn voorgangers, en kies ook voor de eerste,
                misschien ik weet niet dat ze daar opletten, maar de volgende keer zou ik proberen die fijne haartjes glad te strijken in haar nek, ik zou dat doen he', het is maar een tip van nog een tje
                grt Rosie

                je hebt overschot van gelijk, ik heb niet op de fijne haartjes gelet tijdens het nemen van de foto's, pas nadat ik ze op pc stonden zag ik het en vond ik het ook zelf heel jammer. was natuurlijk de eerste maal dat ik dat deed. een goede les voor de volgende maal.

                mvg,
                Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

                Comment

                Working...
                X