Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sfeer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sfeer

    Tijdens regenachtige dagen (gelukkig niet talrijk) moest ik echt de zon tussen de regendruppels zoeken en de Nikon bleef in zijn tas, de zon : vond ik hier, in één van de vele mooie gezellige cafés.

    1600×1200 pixels – 456 kB
    Bestandsnaam: P7271906.JPG
    Camera: OLYMPUS IMAGING CORP.
    Model: u790SW,S790SW
    ISO: 800
    Belichting: 1/8 sec.
    Diafragma: 3.5
    Brandpuntsafstand: 6.7mm
    Flitser gebruikt: Nee


    Last edited by Loeky; 5 augustus 2011, 06:04.

  • #2
    Re: sfeer

    Ofwel te druk ofwel niet ruim genoeg Loeky. Kleuren zijn ook niet mooi, misschien proberen in zwart wit, lijkt er naar mijn gevoelen voor geschikt.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: sfeer

      sfeerfoto van cafeetje zonder rook maar met bier

      Comment


      • #4
        Re: sfeer

        Ok ik zal hem omzetten in zw. Daar komt ie.

        Comment


        • #5
          Re: sfeer

          waarom zit er een lepel in het nootjespotje?
          ook het glas achter de kaars stoort mij een wat, omdat je de voet er niet van ziet.
          hand is ook onscherp

          Comment


          • #6
            Re: sfeer

            Je oorspronkelijke in kleur is nu ook zwart/wit ??? Voor mij is deze beter en rustiger, verteld de cafésfeer. De hand, dat is normaal want ze is in beweging en stoort dus niet, dit is realiteit
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: sfeer

              nou, van dat lepeltje ... misschien een Hollandsgewoonte ? Die was er gewoon mee en erin.
              Die poot van dat glas. Tja, ik had het wat moeten verschuiven. Zal er in het vervolg aan denken.
              En de hand die beweegt denk ik omdat hij nootjes uit de pot plukt en schijnt ook niet te weten waarom dat lepeltje erbij is.

              Comment


              • #8
                Re: sfeer

                waarom laat je je eerste niet in kleur staan, nu is het wel een beetje onduidelijk wat hier allemaal geschreven is.
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: sfeer

                  Ik zie nu ook dat ie verdwenen is. Waar is ie gebleven ? Of heb ik iets kunnen doen dat hij zomaar van doek verdwijn ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: sfeer

                    Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                    Ik zie nu ook dat ie verdwenen is. Waar is ie gebleven ? Of heb ik iets kunnen doen dat hij zomaar van doek verdwijn ?
                    Je hebt de eerste post niet aangepast.

                    Dan heeft jouw zwart/wit-versie dezelfde bestandsnaam gekregen en uiteindelijk dezelfde
                    url. Dan zal aan jouw kant bij google de kleurenversie ook wel verdwenen zijn.

                    Nieuwe bewerkingen altijd opslaan met een gewijzigde bestandsnaam is het parool.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: sfeer

                      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                      Je hebt de eerste post niet aangepast.

                      Dan heeft jouw zwart/wit-versie dezelfde bestandsnaam gekregen en uiteindelijk dezelfde
                      url. Dan zal aan jouw kant bij google de kleurenversie ook wel verdwenen zijn.

                      Nieuwe bewerkingen altijd opslaan met een gewijzigde bestandsnaam is het parool.
                      Dit zal er waarschijnlijk gebeurd zijn, plaatwerker heeft dat goed gezien.
                      mvg Bruno D.G.
                      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: sfeer

                        yep, ik heb het aangepast. Nu staat het weer goed. Bedankt

                        Comment

                        Working...
                        X