Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

serre bij zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • serre bij zonsondergang

    Eergisterenavond kon ik de zonsondergang volgen weerspiegeld in een serre.

    Goed of niet?
    Welk is de mooiste de 1ste, of de 2de (gecropt).




  • #2
    Re: serre bij zonsondergang

    Geef mij maar de eerste ;-) En ietsje van de bovenkant wegcroppen lijkt me ook beter.
    (helft blauwe lucht ofzo)

    Comment


    • #3
      Re: serre bij zonsondergang

      Van mij mocht de ganse serre er op met wat meer omgeving, de weerspiegelde ondergang zou dan een meerwaarde geweest zijn ,
      nu is de weerspiegeling alleen niet voldoende voor mij om er een interessante foto van te maken...
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

      Comment


      • #4
        Re: serre bij zonsondergang

        Ik sluit me aan bij renzowoef, maar vind de eerste van deze twee veruit de interessantste. Nog meer serre, maar ik weet natuurlijk niet wat er links stond, zou m.i. misschien nog beter zijn.
        Ik vind de foto een mooi kleurenpallet hebben, en ook geeft hij goed de avondsfeer weer.

        Mvg
        Chris

        Comment


        • #5
          Re: serre bij zonsondergang

          Ik vinde compo van de eerste niet geslaagd. Van de 2de is al iets beter, maar ik had nog dichterbij gegaan en enkel het glas beeldvullend in het visier genomen. Weet wel niet of het dan beter zou zijn hoor.
          Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

          Comment


          • #6
            Re: serre bij zonsondergang

            eerste is veruit de beste, tweede is te veel ingezoomd, heeft te weinig context.
            of met andere woorden:
            de eerste heeft iets meer inhoud, de tweede moet het enkel hebben van haar esthetiek.

            Comment

            Working...
            X