Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

secrets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • secrets


    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: secrets

    Sorry, maar hiervan snap ik wel de bedoeling niet.
    Ik zie ook geen link met de titel, ofwel zeg ik nu iets heel stoms

    Comment


    • #3
      Re: secrets

      Deka...ik denk dat het begint te dagen bij mij.
      Je sprak van een serie en het feit dat je nog niet teveel wilde prijsgeven over motivatie of verhaal.
      Indien dit verhaal gaat over iemand die van het platteland naar de stad verhuisd en daar gemengde gevoelens bij heeft omdat hij/zij heel wat herinneringen, leuke en mindere momenten, zijn/haar jeugd moet achterlaten dan kan ik enkel maar begrijpen dat dit beeld thuis hoort in de serie.

      Soms is het nuttig wat informatie surplus vrij te geven, soms is het voor de kijker leuker om zelf verhaallijnen te gaan verzinnen. Topicstarter heeft hier het laatste woord.
      Spreek mij tegen als ik er naast zit.

      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: secrets

        Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
        Sorry, maar hiervan snap ik wel de bedoeling niet.
        Ik zie ook geen link met de titel, ofwel zeg ik nu iets heel stoms
        Ik ook niet
        FLICKR PHOTOSTREAM
        Just try to comprehend that which you'll never comprehend

        Comment


        • #5
          Re: secrets

          Zelfs met de gok van Brombeer ben ik helemaal niet mee... snap het niet.
          Technisch lijkt me hier toch ook nog (veel) ruimte voor verbetering.
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: secrets

            Dat is zo'n beetje als die mensen die op facebook zetten "Je kunt nooit raden wat we gaan doen of gekocht hebben, of waar we nu zitten, of......"
            Nee punt, is dan het antwoord .

            Comment


            • #7
              Re: secrets

              Boudini, Brombeer, !Karen, ifiamminghi, Djivan,

              Oepsie .... beeld zorgt deze blijkbaar voor veel verwarring ...

              @Brombeer : dit beeld heeft niks te maken met de reeks waarvan ik ooit al eens twee beelden toonde.
              handig dat je dit schrijft, als ik nog foto's die te maken hebben met dat project post in de toekomst, zal ik erbij plaatsen dat het gaat over het project.

              @ifiamminghi : een tijdje geleden plaatste ik twee foto's die te maken hebben met een project omtrent afscheid nemen, verhuizen, ....
              Maar omdat de beelden op zich wellicht voor verwarring zouden zorgen, had ik er wat uitleg bijgeschreven.
              De tekst die Brombeer bij dit beeld schrijft is een referentie naar die fotopost.

              Nu over deze foto.
              Voor mij zelf was het beeld duidelijk, maar goed, zal te maken hebben met de stemming, de sfeer waarin ik vertoefde toen ik het beeld maakte.

              De huizenblok die je ziet is de achterkant van een gebouw. Toen ik al die ramen zag, de ene met was, de andere zonder was, .... vroeg ik me af wie er in de woningen aanwezig was, wat de mensen daar deden en beleefden.
              De huizenblok zat ook een beetje verscholen achter de boompartij op de voorgrond, die ik heel bewust mee opgenomen heb in het beeld. Dit omdat het voor mij het gevoel gaf dat de woningen dan nog iets meer " verborgen " zaten en daaraan gekoppeld de " secrets " die in alle woningen wellicht aanwezig waren.
              Deze foto werd gemaakt in Tsjechië, waar ik het gevoel had dat de tijd toch wat is blijven stilstaan. Ik had ook een beetje een beklemmend gevoel toen ik daar rondliep. Dit gevoel zorgde ervoor dat ik dit beeld maakte.
              Er is ook bewust gekozen voor de kleurtoning, omdat deze voor mij dan ook weer dat gevoel van beklemming, tijd die is blijven stilstaan , weergaf.

              Groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: secrets

                Zegt mij eigenlijk niet veel, als je alleen het bovenste vierkant zou overhouden zou het wel iets beter kijken
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: secrets

                  't zijn dan ook secrets zeker ? Alles verborgen in de schaduw
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: secrets

                    Frakske, blauwzwart,

                    Bedankt voor jullie visie bij dit beeld.

                    @Frakske : geen probleem, niet elke foto kan boeiend zijn voor iedereen

                    @blauwzwart : inderdaad vrij groot vlak schaduw, op het origineel best nog wat doortekening te zien, hier op BD blijkbaar wat aan kwaliteit verloren.

                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment


                    • #11
                      Re: secrets

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Zegt mij eigenlijk niet veel, als je alleen het bovenste vierkant zou overhouden zou het wel iets beter kijken
                      +1
                      grts,JOzef
                      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: secrets

                        sterke opname, ik zou voor een vierkante crop gaan, sterk beeld in sterk beeldformaat ;-)

                        Comment

                        Working...
                        X