Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scoren.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Scoren.

    Examenbundels bij einde schooljaar in de sportzaal van een school.



    Bedankt vooraf voor het kijken en reacties.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Scoren.

    Hopelijk hebben de lln gescoord!
    Prima foto (en idem titel) qua inhoud! Er zit ook een mooie diepte in de foto! Goed gezien en vastgelegd, G.R.!
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Scoren.

      GIP ken ik ondertussen, maar wat is een GEIT?
      Leuke foto, hopelijk werd er duchtig gescoord (benieuwd voor die van mijn oudsten morgen)

      Comment


      • #4
        Re: Scoren.

        Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
        GIP ken ik ondertussen, maar wat is een GEIT?
        Leuke foto, hopelijk werd er duchtig gescoord (benieuwd voor die van mijn oudsten morgen)
        Volgens mij niet GEIT, maar 6 EIT (6de jaar Elektrische InstallatieTechnieken).
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Scoren.

          Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
          Volgens mij niet GEIT, maar 6 EIT (6de jaar Elektrische InstallatieTechnieken).
          LOL

          Comment


          • #6
            Re: Scoren.

            een merkwaardig beeld. origineel.

            Comment


            • #7
              Re: Scoren.

              Leuk idee, goed uitgewerkt!

              Hopelijk kan ik morgen ook nog eens voor de laatste keer scoren!
              Groetjes,
              Tim

              Comment


              • #8
                Re: Scoren.



                het rapport van de jongste (21) kinderverzorging was heel goed
                september begint ze hoge school orthopedagogie

                de oudste (26) krijgt haar resultaat op 1 juli, dacht ik (Univ Sol en Poc )

                de mijne? ... al laaaaaaang achter me (alhoewel... ingangsexamen Adtj Chef was nog maar een twaalftal jaar geleden

                ooh ja, je foto...

                origineel
                maar
                je doelen staan centraal,
                jammer (nu ja, zeven en muggen) dat de rest dat dan ook niet is
                niet erg hoor
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Scoren.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  een merkwaardig beeld. origineel.
                  Kwam daar toevallig op uit en vond dit ook heel merkwaardig en dan voornamelijk de link, de symboliek met de doelen ! Zou deze het beter doen dan mijn "tentzeil" ?
                  Control Z en alle anderen bedankt voor jullie opmerkingen
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Scoren.

                    Oorspronkelijk geplaatst door g.r. Bekijk bericht
                    kwam daar toevallig op uit en vond dit ook heel merkwaardig en dan voornamelijk de link, de symboliek met de doelen ! zou deze het beter doen dan mijn "tentzeil" ?
                    :d:d:d:g
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Scoren.

                      Goed gezien en vastgelegd. Lees niet alle vorige commentaren, maar de foto staat iets scheef en misschien de lensvervorming (zie onderste lijn) weghalen.
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Scoren.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Goed gezien en vastgelegd. Lees niet alle vorige commentaren, maar de foto staat iets scheef en misschien de lensvervorming (zie onderste lijn) weghalen.
                        Groetjes
                        Ook al zal ik je gelijk geven doch ik werk niet met waterpas en schietlood in foto's. Bij mij primeren gevoel en inhoud. En niet vergeten, groothoeken kunnen steeds vertekening geven naargelang het standpunt ook al is deze bemerking niet altijd relevant.
                        Bedankt voor je reactie Djivan
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Scoren.

                          Zou deze het beter doen dan mijn "tentzeil" ?
                          Voor mij dus wel

                          Gr, eerst over de foto en over gevoel gesproken vind ik deze wel iets hebben. Je kan je zo de blijde gezichten voorstellen van oef voorbij die stress. Ook het lege van de school binnenkort. Misschien omdat ik in een school gewerkt heb dat het mij wel iets meer zegt.

                          Helaas is de tijd soms wat te kort om op alles van iedereen nog te reageren er zijn ondertussen al zoveel nieuwe mensen bijgekomen met weinig of geen commentaar soms waar ik ook naar de foto's van kijk en een woordje tracht bij te schrijven. Ik blijf proberen om er hier en daar een "oude rakker" van in mijn eerste stadium hier en wie ik dan ook dankbaar ben voor hun commentaren en hulp er van tussen te vissen en nog eens van antwoord te dienen. Beoordelen kost eigenlijk wel wat meer tijd als je verder wil gaan dan dat heb je goed gedaan. Helaas betrap ik mezelf daar te dikwijls van gemakzucht op en antwoord dan heel kort iets in de aard van genieten of mooi
                          Ook probeer ik te posten daar waar voor het moment mijn grootste interesse naar toe gaat, daar zitten de reeds goed gevorderden die je gerichter kunnen helpen bij je onderwerp en problemen. Af en toe maak ik ook nog foto's en ben er minder en minder tevreden over. Ik zie nu meer mijn fouten en ook daar kruipt veel tijd in om dat te verbeteren, je merkt het vast ook dat er niet zo vaak meer van mij hier gepost wordt.
                          Ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt, het is niets persoonlijk dat ik minder bij je langskom. Dat is ook zo bij de anderen die ik al langer hier ken.
                          Met vriendelijke groeten en tot de volgende
                          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Scoren.

                            ik vind dit knap gedaan en goed opgemerkt 't is een specialleke!!!
                            vriendelijke groeten, Sien

                            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Scoren.

                              Het is wel iets volledig anders daan je tentzeil, het vraag direct om aandacht en het is goed ook, lijnen compo alles zit goed
                              Renée

                              Comment

                              Working...
                              X