Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Save the best ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Save the best ...


    Na zowat een kwartiertje is het geld in rook opgegaan ...
    Bij wijze van finale knallen de laatste pijlen de lucht in ...
    Tegelijk mijn laatste van dit reeksje


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Save the best ...

    Er zijn van die foto's die gewoon niet goed genoeg zijn om iets te schrijven - denk ik dan.
    So be it - en als er af en toe toch eentje met 0 comments in de Hof geraakt vind ik dat de max.
    Ik wil niet om een comment bedelen hoor - 't is gewoon om jullie te pesten dat ik deze nog eens bovenop de (compost/mest) hoop smijt.
    Laat dus maar zakken en dank voor het kijken
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Save the best ...

      Oeps, ik mag zo iets niet schrijven hoor.
      Ik had er eentje geplaatst in architectuur waarop na 8 dagen ook geen enkele reactie kwam.
      Toen ik de kijkers bedankte, kreeg ik onder mijn voeten van 'ineedair' dat dit niet goed over kwam .

      Maar soit, het gaat naar het schijnt heel goed met het forum, en dat is het voornaamste.... (vooral op de smiley letten !)

      Als er hier een stuk of drie/vier stoppen met commentaar geven in de beginnershoek is het gedaan ermee.
      Benieuwd of dat ook de bedoeling was van de 'vernieuwing' die hier doorgevoerd werd.
      Last edited by Guest17; 16 september 2016, 10:56.

      Comment


      • #4
        Re: Save the best ...

        Peter, sorry... was op verlof toen je deze plaatste en nu zie ik deze pas ! Als inhoud heeft deze een overdosis aan sfeer en dat vind ik goed. Technisch zouden er kritieken kunnen komen (of gewoon niets) maar ik verkies altijd sfeer, inhoud en vorm boven het technische wat me zeker ook niet in dank zal worden afgenomen Lekker leuke en lichtgevende plaat, een totaalbeeld.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Save the best ...

          Ik bén nu in verlof, maar toch geef ik regelmatig commentaar, maar op deze heb ik niks geschreven omdat het eerste wat me opviel de scheve verlichtingspalen waren door de perspectief/lens vertekening.
          En wanneer je dat schrijft, dan krijg je meestal de wind van voren omdat men vindt dat dit moet kunnen. Dat zie je al bvb. aan de commentaar van G.R., maar men mag van mij gerust sfeer het voornaamste vinden in een foto en niet naar het technische kijken, maar of dit al voor beginnershoek geschikt is...
          Maar ik ondervind meer en meer dat een, laat het me zo noemen, een gewone foto, hier op het forum op niks meer trekt.
          Het moet schots en scheef, het water moet melk zijn, er moet aan de kleuren geleuterd zijn, kortom, hoe meer er aan gefoefeld is, hoe beter.
          Velen laten zich te veel inspireren door ge(be)kende fotografen, wier foto's die vol technische mankementen zitten maar toch niks anders dan oh's en ah's en waaws uitlokken, want ze hebben nu eenmaal hun naam mee, en dan mag alles. Techniciteit hoeft dan niet meer, wat schrijf ik... mag dan niet meer. Het is hun "stijl" geworden...ocharme.

          Allee, ik heb het nog maar eens gezegd of liever geschreven. Kan soms verduiveld veel deugd doen.

          Comment


          • #6
            Re: Save the best ...

            Veel sfeer in de foto, maar de scheve palen storen (mij) toch wel hier. Verder qua belichting en timing in orde.
            www.erikthomas.be

            Comment


            • #7
              Re: Save the best ...

              Die grote vuurpijlen ontploffen op een hoogte tussen 200 en 300m.
              Tenzij je echt heel erg ver gaat staan krijg je die - vanop de grond - niet in beeld zonder je camera opwaarts te richten.
              Zodra je de camera opwaarts richt begint de perspectiefvervorming te spelen.
              Komt bij dat ik graag de grond erbijheb - om te zien wat daar gebeurt.
              De scheve palen neem ik er dan maar bij - persoonlijk vind ik dat ze erbij horen - bovendien zijn ze een referentie voor de grootte van het vuurwerk
              Dank voor de comments.
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Save the best ...

                Als je met een groothoek werkt moet je dikwijls compromissen sluiten. Ik vind het een mooie sfeervolle foto maar die scheve palen zijn ook niet zo mijn ding.

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment

                Working...
                X