Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roodborstje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roodborstje

    f6.3 1/1250 400mm



    Ik vind het fijn dat je naar mij foto kijkt, maar en reactie is meer dan welkom

  • #2
    Re: Roodborstje

    Goed gelet op de compositie in deze opname met een prachtige fotogenieke tak in het beeld
    Het Rb'tje zit op een goede plaats in de opname, het licht valt er wel hard op
    De achtergrond daarentegen is niet zo geslaagd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Roodborstje

      Volg helemaal de commentaar van Sieg, achtergrond stoort me minder, zou wel links iets proberen wegcroppen (al moet je dan wellicht ook een stuk van de fotogenieke tak wegsnijden en dat zou dan ook weer jammer zijn).
      Ik denk ook dat je het hier niet nodig had om 1/1250ste te gebruiken waardoor je ISO ook een stuk lager zou gekund hebben (toch lichtjes ruis in de achtergrond, al is die goed onder controle en zeker niet storend).
      Toch mooi gedaan
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Roodborstje

        Mooi tegenlicht Marcel. Met hard licht heb ik persoonlijk niet zo veel moeite. Het is er nu eenmaal en als het stoort kun je nog altijd zien of het roodborstje zich ook laat zien op andere tijdstippen.
        Met de storende lijnen in de achtergrond kun je nog alle kanten uit. Hangt er van af of je deze bewerking wil doen.

        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Roodborstje

          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Mooi tegenlicht Marcel. Met hard licht heb ik persoonlijk niet zo veel moeite. Het is er nu eenmaal en als het stoort kun je nog altijd zien of het roodborstje zich ook laat zien op andere tijdstippen.
          Met de storende lijnen in de achtergrond kun je nog alle kanten uit. Hangt er van af of je deze bewerking wil doen.

          Marc
          +1
          grts,Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Roodborstje

            Je hebt niet gekozen voor een beeldvullend roodborstje en dat is in dit geval een groot pluspunt.
            Mooie compo met de tak . He licht stoort me bij deze ook niet en de achtergrond is wat je ervan maakt
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Roodborstje

              Best een geslaagd Roodborstje. Ik zie dat je nog mm op overschot had, dus een gewilde situatie om de tak mee in de compo te nemen die ik mooi vind.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #8
                Re: Roodborstje

                Mooie compo en dof Marcel, meer moet dat niet zijn.
                Mvg Suske

                Comment


                • #9
                  Re: Roodborstje

                  Staat er heel mooi op Marcel !
                  Een beetje PS-er kan die wat storende tak in de rechterbovenhoek wel verdoezelen
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Roodborstje

                    Goed bezig Marcel, ook de compo is knap.
                    Grt
                    Eric

                    Comment


                    • #11
                      Re: Roodborstje

                      Knappe plaat
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment

                      Working...
                      X