Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ronkende actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ronkende actie

    het voorbije weekend op de 10 uren van Zolder.





    Graag jullie meningen!
    Last edited by Razornord; 16 november 2009, 00:36.

  • #2
    Re: ronkende actie

    Hierboven staan drie kruisjes omdat je de adressen van webpagina's hebt ingevoegd. Dat werkt niet. Je moet de adressen van de foto's hier op BD invoegen.

    Hoe je dat moet doen, lees je HIER!

    Foto verwijderd.

    Last edited by Jos Vanhengel; 17 november 2009, 17:33.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: ronkende actie

      Vanop Kokoweb zou het misschien ook lukken, maar die foto's zijn véél te groot voor BD: KLIK!
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: ronkende actie

        Bedankt voor de tip. Kan ik ook links uit picasa-albums gebruiken?

        Comment


        • #5
          Re: ronkende actie

          Oorspronkelijk geplaatst door Razornord Bekijk bericht
          Bedankt voor de tip. Kan ik ook links uit picasa-albums gebruiken?
          Natuurlijk, anders was het mij ook niet gelukt.
          Deze foto's zijn een beetje klein. Je mag tot 900 pixels gaan, aan de langste zijde.

          Nog een tip:

          't Is heel eenvoudig om het logo dat BDSizer op de verkleinde foto’s zet (drie gekleurde mapjes), uit te schakelen.
          - Klik het vinkje weg dat voor “Watermark” staat

          Wil je een eigen logo (= tekening) op je foto’s plaatsen, dan kan dat door op de "W" achter Watermark te klikken.
          In het dialoogvenster dat verschijnt, kan je via het 'gele mapje' een eigen tekening invoegen.

          Klik in BDSizer ook maar eens op de andere icoontjes die hier en daar langs de tekst staan. Je zult nog meer mogelijkheden ontdekken.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: ronkende actie

            Alweer een handige tip. Sorry voor het geklungel van een beginner . Wat wel raar is, is dat ik inderdaad de langste zijde op 900 pixels heb staan en dat de foto toch zo klein blijft. Ik probeer het volgende keer opnieuw.

            Comment


            • #7
              Re: ronkende actie

              Da's omdat picasa je foto op max 800 pixels zet. Da's het grootste formaat voor linken vanuit picasa.
              Canon Eos 450D
              Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
              Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

              Comment


              • #8
                Re: ronkende actie

                Wat zijn de meningen over de foto's?

                Comment


                • #9
                  Re: ronkende actie

                  Heeft er niemand een mening over de foto's?

                  Comment


                  • #10
                    Re: ronkende actie

                    De eerste 2 spreken me niet aan, de laatste vind ik wel mooi.

                    De eerste is gewoon mijn ding niet
                    bij de tweede zie ik teveel, Je weet niet waar eerst kijken.
                    De derde is

                    Groetjes
                    Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2

                    Comment


                    • #11
                      Re: ronkende actie

                      1&2 doen mij niets maar je 3e is wel leuk.
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: ronkende actie

                        De titel "ronkende actie", en dan zie ik als eerste foto een vuile geparkeerde porsche in een lelijke omgeving. 't Is niet omdat het toevallig een porsche is dat het actie is

                        De twee foto's daarna zijn al wat meer actie, maar ik volg mijn voorgangers dat 3 de beste is.
                        Canon Eos 450D
                        Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                        Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

                        Comment


                        • #13
                          Re: ronkende actie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk bericht
                          De titel "ronkende actie", en dan zie ik als eerste foto een vuile geparkeerde porsche in een lelijke omgeving. 't Is niet omdat het toevallig een porsche is dat het actie is

                          De twee foto's daarna zijn al wat meer actie, maar ik volg mijn voorgangers dat 3 de beste is.
                          En wat zijn de meningen over het fototechnische?

                          Comment


                          • #14
                            Re: ronkende actie

                            Ik vind de 2de beste kwa sfeer. De eerste is eigenlijk gewoon een snapshot van een Porsche, niks speciaal.
                            De 3de is niet scherp, ik neem aan dat je panning wou uitproberen? Blijven proberen en het komt wel.
                            Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                            website: http://www.hung.be
                            facebook - Instagram

                            Comment


                            • #15
                              Re: ronkende actie

                              Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk bericht
                              De titel "ronkende actie", en dan zie ik als eerste foto een vuile geparkeerde porsche in een lelijke omgeving. 't Is niet omdat het toevallig een porsche is dat het actie is
                              Hiér volg ik je. Kun je toch veel beter een Porsche in een showroom gaan fotograferen ?
                              Maar ik vind de 2e foto de beste...

                              Comment

                              Working...
                              X