Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rondom Chiny 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rondom Chiny 2

    Zoals verwacht een volgend van onze wandeling, deze is bij het verlaten van Florenville.
    Ook hier is de lucht niet wat het moet zijn.


    F 11
    ISO 400
    1/160

    Alle reacties zijn welkom.
    Groetjes, Herman.
    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

  • #2
    Re: rondom Chiny 2

    Oorspronkelijk geplaatst door hemt Bekijk bericht
    Zoals verwacht een volgend van onze wandeling, deze is bij het verlaten van Florenville.
    Ook hier is de lucht niet wat het moet zijn.

    Alle reacties zijn welkom.
    Even iets geks misschien, maar dan haal je de lucht er af bij deze, gaat de aandacht ook meer naar de mensen en de herfstkleuren.

    Comment


    • #3
      Re: rondom Chiny 2

      Inderdaad, de lucht eraf en het wordt een mooie pano waar de wandelaars in het oog springen ipv de grauwe lucht, anders heel mooie kleuren, maar natuurlijk doe je wat je zelf liefs wil met je foto het is uw foto.
      Renée

      Comment


      • #4
        Re: rondom Chiny 2

        Van mij mag die grauwe lucht omdat het meetelt in het bepalen van de sfeer en dat is daar zo'n typisch sfeertje. Als je de grauwe lucht niet ziet dan kan je ook geen link leggen met de wat sombere kleuren. Als je de lucht gaat zien dan denk je "grauwe lucht = sombere kleuren.
        Ook zou ik de wandelaars nog meer op het sterke punt van de regel van drie plaatsen.
        Verdeel je foto horizontaal en verticaal in 3. Waar de lijnen zich snijden zijn de sterke punten van de regel van drie.
        Op uw foto zit er grauwe zweem.
        Ik heb hem eens door de fade van paint shop pro gehaalt en een beetje saturatie toegevoegd, zonder daarbij de het sombere weersfeertje teniet te doen. het is geen goed weer en dat moet je dan laten zien
        Als ik hem moet verwijderen geef mij dan een seintje
        Robby BB


        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: rondom Chiny 2

          Op de originele stoort te lucht me eigelijk niet. Het is inderdaad somber weer, en dat mag je laten zien. Op de bewerkte foto van robbydorine vind ik dat de lucht eigelijk veel te fel is geworden en er een beetje onnatuurlijk uitziet. Geef mij dus maar de originele foto... en als je die grijszweem wilt weghalen moet je dat is PS met laagjes doen en de lucht gewoon behouden zoals ze is.. zo zou ik het toch doen.

          Als je de lucht eraf doet, vind ik m eigelijk nog altijd wel goed, maar voor mij hoeft het niet echt.
          De lucht staat volgens mij ook goed op de foto... het was nu eenmaal somber weer, dan kan ze niet stralend blauw zijn he
          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

          Comment


          • #6
            Re: rondom Chiny 2

            Bedankt mensen voor de reacties. Ja die lucht, je bent dan eens een wandeling aan het doen en dan heb je het weer niet in de hand. Maar het is er mooi en je zoekt een foto en ik ben zo tot dit resultaat gekomen, ook heb ik geprobeerd er een beetje diepte in te hebben en denk dat ik daar wel ben in gelukt.

            Robbydorine, ik heb helemaal geen probleem mee dat je mijn foto bewerkt hier kan ik weer van bij leren, bedankt.
            Groetjes, Herman.
            Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

            Comment


            • #7
              Re: rondom Chiny 2

              Voor mij ook de originele, met behoud van alles. Je hebt duidelijk oog voor een goede compo. Mooi.
              Groetjes

              Comment

              Working...
              X