Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roer

    Heeft nog betere tijden gekend


    Groetjes

  • #2
    Re: Roer

    Mooi gekozen standpunt Ivan. Een klein minpuntje is dat rood bootje centraal aan de kade.

    Gr, Daniel.

    Comment


    • #3
      Re: Roer

      Prima landschapfotografie en met inhoud Djivan.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Roer

        Zeer mooi standpunt en compo!
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: Roer

          Houden zo, dat bootje stoort niet echt.

          Grt,

          Jean-Pierre

          Comment


          • #6
            Re: Roer

            Ja, die standpunt, alsof de boot dolgraag weer de zee intrekt, maar gegarandeerd hij zal niet ver komen.
            Het doet me direct denken aan het lang geleden, gehoord frans kinderliedje, mama pourquoi les petits bateaux ont-ils une âme. Mais gros bêta s'ils n'en avaient pas, ils ne reviendraient pas.

            Comment


            • #7
              Re: Roer

              Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
              Mooi gekozen standpunt Ivan. Een klein minpuntje is dat rood bootje centraal aan de kade.

              Gr, Daniel.
              Nu zou ik wel eens willen weten waarom dat een minpuntje is.

              Als je heel erg goed blijft zoeken naar minpuntjes in deze foto zou ik alleen
              nog uitkomen op dat kleine gele bloempje midden onderaan.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Roer

                Heel mooie foto met niets dat stoort voor mij.
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #9
                  Re: Roer

                  @ PW: Omdat dit mijn mening is op de foto maar niemand moet me daarin volgen.

                  Gr, Daniel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Roer

                    op een sterk punt genomen, de kleuren zijn prachtig!!!
                    mvg Wilfried

                    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                    Comment


                    • #11
                      Re: Roer

                      nog uit de tijd van houten schepen en mannen van staal.
                      mooie opname.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Roer

                        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                        Als je heel erg goed blijft zoeken naar minpuntjes in deze foto zou ik alleen
                        nog uitkomen op dat kleine gele bloempje midden onderaan.
                        Het hele plaatje in ogenschouw nemende zou ik zelfs dat geen minpuntje durven noemen. .

                        Comment


                        • #13
                          Re: Roer

                          Mooi standpunt met mooie kleuren.

                          Mvg.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Roer

                            Een mooie plaats om foto's te maken.
                            Realistische kleuren en knap het licht onder controle gehouden.

                            Sommigen vinden je standpunt goed gekozen ... wel daar heb ik toch m'n bedenkingen bij :
                            Als je nu gewoon het silhouet van de boot bekijkt, dan zie je de vorm van een omgekeerde "L". Eigenlijk weinig van de boot te zien.
                            Ik zou een grote stap naar rechts gezet hebben en iets meer romp (zijkant) in beeld nemen.
                            Het roer zou even zichtbaar blijven en zo ook de achtergrond.


                            greetz
                            Cheeta
                            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                            flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Roer

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                              Een mooie plaats om foto's te maken.
                              Realistische kleuren en knap het licht onder controle gehouden.

                              Sommigen vinden je standpunt goed gekozen ... wel daar heb ik toch m'n bedenkingen bij :
                              Als je nu gewoon het silhouet van de boot bekijkt, dan zie je de vorm van een omgekeerde "L". Eigenlijk weinig van de boot te zien.
                              Ik zou een grote stap naar rechts gezet hebben en iets meer romp (zijkant) in beeld nemen.
                              Het roer zou even zichtbaar blijven en zo ook de achtergrond.


                              greetz
                              Cheeta
                              Je hebt ergens wel gelijk, maar dan had ik die zijkant die nog enigszins intact is, niet meer in beeld.
                              De binnenkant van de boot was een rommeltje, flessen, verpakkingen, stukjes kabel, enfin wat je bij ons dikwijls op de stranden ziet liggen, gooien ze daar blijkbaar in die wrakken. Jammer dat ze die toch fotogenieke boten als vuilnisbak gebruiken.
                              Groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X