Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roekoe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roekoe



    1/400 sec.
    f/1,8 50 mm
    ISO 100

    Laat gerust jullie mening weten.

    Update

    Last edited by Kampers; 25 februari 2016, 17:54.
    Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

  • #2
    Re: Roekoe

    Te weinig detail in het wit voor mij
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Roekoe

      Ook ik had liever wat meer detail in het wit gezien, 'k vind ook de duif wat te centraal geplaatst, ik zou de rug laten vertrekken uit de L hoek.
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Roekoe

        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Ook ik had liever wat meer detail in het wit gezien, 'k vind ook de duif wat te centraal geplaatst, ik zou de rug laten vertrekken uit de L hoek.
        hoe dan meer detail krijgen? ik heb een beetje gespeeld met belichting in LR
        Last edited by Kampers; 25 februari 2016, 17:58.
        Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

        Comment


        • #5
          Re: Roekoe

          update is al beter. IN lightroom is het'makkelijk' zijn zien waar er klipping is in je hooglichten. in je ontwikkel module zie je naast je histogram 2 driehoekjes. links is voor schaduw en recht is voor de hooglichten. Als je hierop klikt zie je de clipping als die er is. Verder kan je ook de alt toets ingedrukt houden terwijl je aan de slider van de witte tinten trekt.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Roekoe

            Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
            update is al beter. IN lightroom is het'makkelijk' zijn zien waar er klipping is in je hooglichten. in je ontwikkel module zie je naast je histogram 2 driehoekjes. links is voor schaduw en recht is voor de hooglichten. Als je hierop klikt zie je de clipping als die er is. Verder kan je ook de alt toets ingedrukt houden terwijl je aan de slider van de witte tinten trekt.
            Thx, ja dat heeft net een kennis me al in de rapte uitgelegd. Maar ga me nu eens wat in LR verdiepen. want ik post hier voorheen eigenlijk alleen maar foto's rechtstreeks zonder een edit en moet de wondere wereld van LR+PS nog ontdekken en natuurlijk ook nog veel (lees alles) van de Digitale fotografie.
            Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

            Comment


            • #7
              Re: Roekoe

              Alle begin is moeilijk en de up is al stukken beter.

              Mvg Yves.
              What you see is what you get

              Comment

              Working...
              X