Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode Duivel in spé?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rode Duivel in spé?

    http://i1075.photobucket.com/albums/...manueel017.jpg

    Ondertussen weet ik al dat je sportfotografie beter op een klein diafragma neemt en dat je ook beter je autofocus kan instellen naargelang wat je wil fotograferen

    De stand "levendig" is ook best ne leuken wilt ge uw kleuren wat opvrolijken

    Maar enfin, we leren bij

    Beste,

    Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
    Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
    2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

    Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.

    Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.

    Mvg,
    Mod-!Bart
    Last edited by !Bart; 25 juni 2012, 11:30. Reden: foto groter dan max toegelaten afmetingen
    Running is a way of living..

  • #2
    Re: Rode Duivel in spé?

    TRappen kan hij tegen een bal , das al beter dan onze duivels
    Ik mis scherpte in heel de foto, ook een blauwzweem.
    Ik vind in de exif je ISO niet terug?
    Op 2500 kan dit zo goed als onmogelijk onscherp zijn, met wat load je je foto's up? Heb je naverscherpt voor je ze plaatste ?
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: Rode Duivel in spé?

      Sportfotografie kenmerkt zich vooral door snelle sluitertijden, maar ook bij lage(pannen) kunnen mooie actiefoto's worden genomen Deze vind redelijk gelukt, want dat wat je scherp wil, is scherp Alleen het gezicht had ik iets scherper willen zien en de scherpte ligt nu op de achterste arm, maar ik snap wel dat het niet gemakkelijk is.

      Comment


      • #4
        Re: Rode Duivel in spé?

        bedankt voor je kritiek.
        Exif's.. hoe zien jullie dat zo snel? Waar kan je dat weervinden?

        Was ook een test op stand M. Ik dacht dat ik hoofdzakelijk de belichting ingesteld had op "0" of misschien een stop onderbelicht, maar dat weet ik niet meer. Ik fotografeer nu hoofdzakelijk op stand "A" maar daar kan je toch niet de belichting manueel nog aanpassen buiten de ISO en Witbalans?
        Blauwzweem zou te wijten kunnen zijn doordat ik de stand "levendig" nog niet ontdekt had

        Ik zou het nu als volgt doen: Stand "A" en een klein diafragma-getal (5,6 of lager) en misschien niet zo een hoog brandpuntgetal?

        Photobucket, maaar da vind ik aartsmoeilijk om foto's te uploaden. Of 't ligt aan mij
        Niks naverscherpt hoor

        Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
        TRappen kan hij tegen een bal , das al beter dan onze duivels
        Ik mis scherpte in heel de foto, ook een blauwzweem.
        Ik vind in de exif je ISO niet terug?
        Op 2500 kan dit zo goed als onmogelijk onscherp zijn, met wat load je je foto's up? Heb je naverscherpt voor je ze plaatste ?
        Running is a way of living..

        Comment


        • #5
          Re: Rode Duivel in spé?

          Wel de meesten onder ons hebben een "exif viewer" gratis te downloaden op het net.
          We klikken dus rechts in de foto en zien de exifs als ze er niet uitgehaald zijn.
          Bij jou is het raar ISO staat er niet tussen?

          Een lager diafragma helpt al om meer van de jongen scherp te krijgen, maar het kan ook zijn, steeds als je je foto verkleint naar de normen van BD moet je nadien best verscherpen, er gaat door het verkleinen kwaliteit verloren.
          Best trachten scherp te stellen op de ogen .............. bewegend is dat soms moeilijk hé
          Heb blauwzweem weggehaald en 10% verscherpt KLik hier
          Als hij weg moet haal ik hem zo weer weg hoor
          Last edited by Bruno D.G.; 24 juni 2012, 15:44.
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

          Comment


          • #6
            Re: Rode Duivel in spé?

            SChitterend! bedankt voor de update.

            Met welk programma bewerken jullie?



            Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
            Wel de meesten onder ons hebben een "exif viewer" gratis te downloaden op het net.
            We klikken dus rechts in de foto en zien de exifs als ze er niet uitgehaald zijn.
            Bij jou is het raar ISO staat er niet tussen?

            Een lager diafragma helpt al om meer van de jongen scherp te krijgen, maar het kan ook zijn, steeds als je je foto verkleint naar de normen van BD moet je nadien best verscherpen, er gaat door het verkleinen kwaliteit verloren.
            Best trachten scherp te stellen op de ogen .............. bewegend is dat soms moeilijk hé
            Heb blauwzweem weggehaald en 10% verscherpt KLik hier
            Als hij weg moet haal ik hem zo weer weg hoor
            Running is a way of living..

            Comment


            • #7
              Re: Rode Duivel in spé?

              Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
              Wel de meesten onder ons hebben een "exif viewer" gratis te downloaden op het net.
              We klikken dus rechts in de foto en zien de exifs als ze er niet uitgehaald zijn.
              Bij jou is het raar ISO staat er niet tussen?

              Een lager diafragma helpt al om meer van de jongen scherp te krijgen, maar het kan ook zijn, steeds als je je foto verkleint naar de normen van BD moet je nadien best verscherpen, er gaat door het verkleinen kwaliteit verloren.
              Best trachten scherp te stellen op de ogen .............. bewegend is dat soms moeilijk hé
              Heb blauwzweem weggehaald en 10% verscherpt KLik hier
              Als hij weg moet haal ik hem zo weer weg hoor
              Bijna professioneel uitgelegd Bruno Mooie update

              Comment


              • #8
                Re: Rode Duivel in spé?

                PSE 10, photoshop element 10
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                Comment

                Working...
                X