Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rials to ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rials to ....

    Hier wat van mijn foto's wat ik trok vandaag, is het wat?






    alle reacties welkom...

    bart
    Last edited by Crazy_B; 1 november 2010, 16:54.
    Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
    500px site: https://500px.com/crazy_b

  • #2
    Re: rials to ....

    Wat mij betreft, goed gefotografeerd, met een lichte voorkeur voor de tweede foto. De eerste is voor mij iets slordiger van opbouw. 't is zo een beetje een wirwar, en er is meer te doen met vlakverdeling en hoeken.
    De tweede vind ik steengoed, niet perfect, maar toch steengoed. Mooie repetitie, overal in het beeld, die de kijker mee de diepte inneemt, met een heel mooie belichting. Een heel goed moment uitgekozen.

    Mvg
    Chris

    Comment


    • #3
      Re: rials to ....

      Het is zeker wat , vind dit 2 mooie foto's .
      Mooie diepgang ook bij de tweede.

      Lijnenspel misschien iets anders laten lopen bij de eerste (meer uit de hoeken bv) en iets meer symmetrie bij de tweede (links wat afsnijden) zijn voor mij de verbeterpuntjes.

      grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: rials to ....

        De eerste zegt me niet veel.
        De 2e is een stuk beter maar;
        links een centimeter eraf snijden voor de symetrie.
        Je bent, nmm, te ver de brug op gelopen. Had je in het begin blijven staan dan had je veel meer diepte gehad. Hij is volgens mij ook niet scherp.

        Groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: rials to ....

          Ben het 100 % eens met Berto. Doet raar hé, als je een reactie wil plaatsen en je ziet dat iemand reeds exact hetzelfde heeft geschreven als wat je zelf wou schrijven.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: rials to ....

            bedankt voor de reacties al, nu je het zegt kan er bij de 2de links misschien wel nog wat af ja, zie ik zo dadelijk niet. en een beetje rechter ook denk ik.
            Heb deze foto ook van verder genomen, maar dan zat links een stukje stuik in beeld en was het niet aan beide kanten gelijk.
            En ja scherp? hoezo niet scherp? of hoe kan ik dat beter?

            groeten bart
            Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
            500px site: https://500px.com/crazy_b

            Comment

            Working...
            X