Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche GT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Porsche GT

    Na de tips van dit geweldige forum opgevolgd te hebben, ben ik toch het volgende resultaat gekomen.


    Wat vinden jullie ervan?

    Alvast bedankt

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

  • #2
    Re: Porsche GT

    Hey Tom,

    Vind je idee van de weerspiegeling in de glasplaat niet slecht
    Mooie poging.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Porsche GT

      Dank je wel Brombeer! Tenminste 1 reactie uit de 91 views
      Maar bedoel je met 'mooie poging' dat het goed geprobeerd is, of dat het ook een goede foto is

      Bedankt

      Tom
      Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
      Mijn Website

      Comment


      • #4
        Re: Porsche GT

        Neen Tom,

        vind de foto niet slecht. Ook geen werk om stijl van achter over te vallen.
        Anderzijds denk ik dat de meeste mensen hier op het forum niet zo in modelbouw zitten...als je begrijpt wat ik bedoel.
        Maw Trek er op uit man en get the real stuff

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Porsche GT

          T'is mooi maar mist een beetje pit,weet ook niet hoe da komt misschien te zwart op zwart ? Moest ik van jou zijn zou dat eens proberen met een witte of gekleurde achtergrond en ook eens experimenteren met een licht onder je glasplaat.Heb geen idee wat het resultaat zou zijn ben maar een beginneling,maar t'is misschien het proberen waard!
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

          Comment


          • #6
            Re: Porsche GT

            Die foto spreekt me wel aan. Vooral die reflexie vind ik goed, maar nu wordt dit jammer genoeg kort afgesneden. Misschien je camera iets meer naar beneden draaien. In het bovenste 1/3 deel is toch niets te zien en zo komt de reflexie dan ook helemaal op de foto.
            Succes!

            Comment


            • #7
              Re: Porsche GT

              Goede opname Tom Komt wel stoffig over en vind dit prima, geeft wat sfeer en inhoud aan je opname Ook wij (zeg maar ieder die plaatst) krijgen graag reacties doch dit moet doordringen bij iedereen, anders verzeil je in éénrichtingsverkeer en dat blijft niet duren !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Porsche GT

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
                Die foto spreekt me wel aan. Vooral die reflexie vind ik goed, maar nu wordt dit jammer genoeg kort afgesneden. Misschien je camera iets meer naar beneden draaien. In het bovenste 1/3 deel is toch niets te zien en zo komt de reflexie dan ook helemaal op de foto.
                Succes!
                zelfde mening mooi
                eos 600 d
                lens 18-135 canon 10-22canon

                Comment


                • #9
                  Re: Porsche GT

                  Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Neen Tom,

                  vind de foto niet slecht. Ook geen werk om stijl van achter over te vallen.
                  Anderzijds denk ik dat de meeste mensen hier op het forum niet zo in modelbouw zitten...als je begrijpt wat ik bedoel.
                  Maw Trek er op uit man en get the real stuff

                  Groetjes
                  Marc
                  Ik begrijp wat je bedoelt. Het gaat mij ook niet zozeer op het onderwerp maar meer om de 'techniek' en de juiste belichting enzo. Dit wil ik eerst tegoei onder de knie hebben. En erop uit trekken...makkelijk gezegd. Ten eerste, WAAR naartoe? Ik zou niet zo direct weten van wat of waar ik nu foto's zou kunnen gaan trekken. En ten tweede, met een zoontje van 2 jaar en een vriendin die werken is, is het niet zo makkelijk om erop uit te trekken Daarom dat die modelbouwmodellen een makkelijke oplossing zijn voor mij om te oefenen en te fotograferen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R.
                  Goede opname Tom Komt wel stoffig over en vind dit prima, geeft wat sfeer en inhoud aan je opname Ook wij (zeg maar ieder die plaatst) krijgen graag reacties doch dit moet doordringen bij iedereen, anders verzeil je in éénrichtingsverkeer en dat blijft niet duren !
                  Stoffig is hij niet hoor Hij is gespoten in het mat zwart, daarmee dat hij stoffig lijkt denk ik. Inderdaad krijgt ierdereen graag reacties G.R. Ik weet nu niet of het bedoeld is op mij dat ik weinig reacties geef, maar ik kan zoveel niet zeggen op andere foto's. Ben maar beginner dus echt raad kan ik niet geven.

                  Over die afsnede ben ik het redelijk eens...Ofwel moet ik hem meer afsnijden, ofwel helemaal erop zetten. Als ik mijn toesel lager hou, zie ik alleen meestal het begin van mijn plexiglas plaat en da's nog lelijker dan dit
                  Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                  Mijn Website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Porsche GT

                    Hey Tom,

                    kop op man, mijn repliek slaat zeker niet op je fototechniek, integendeel. Ik vind het tof dat je oefent om deze onder de knie te krijgen. Maar ik denk gewoon dat het onderwerp niet iedereen aanspreekt.
                    Vandaar mijn reactie van trek er eens op uit.
                    En qua beoordelingen...heb je mijn gezwam hier al eens gelezen
                    Soms kan ik ook enkel maar op het gevoel afgaan, ben ook nog maar beginner op dit forum hoor en dan kun je al eens tegen een zeer been schoppen...So what....
                    Het is de bedoeling dat we er lol aan hebben en iets opsteken van elkaar.
                    Wil zeker nog andere foto's van je zien

                    Toevoeging: Niet weten waar naar toe? Ben je al eens 't stad of de natuur ingetrokken...man,man, wat je daar allemaal te zien krijgt. Ga eens met de kleinste naar een pretpark en kijk eens naar zijn verwonderd gezichtje...

                    Groetjes
                    Marc
                    Last edited by Brombeer; 27 januari 2011, 20:17. Reden: Toevoeging
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Porsche GT

                      Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                      Hey Tom,

                      kop op man, mijn repliek slaat zeker niet op je fototechniek, integendeel. Ik vind het tof dat je oefent om deze onder de knie te krijgen. Maar ik denk gewoon dat het onderwerp niet iedereen aanspreekt.
                      Vandaar mijn reactie van trek er eens op uit.
                      En qua beoordelingen...heb je mijn gezwam hier al eens gelezen
                      Soms kan ik ook enkel maar op het gevoel afgaan, ben ook nog maar beginner op dit forum hoor en dan kun je al eens tegen een zeer been schoppen...So what....
                      Het is de bedoeling dat we er lol aan hebben en iets opsteken van elkaar.
                      Wil zeker nog andere foto's van je zien

                      Groetjes
                      Marc
                      Hey Marc

                      Was niks bedoeld met mijn reply hoor. Was gewoon een vaststelling, ik had het helemaal niet verkeerd opgevat hoor Als het beter weer wordt, ga ik eens met mijn honden naar het voetbalplein, kan ik daar wat 'actionshots' nemen

                      Tom
                      Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                      Mijn Website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Porsche GT

                        Kijk eens naar m'n toevoeging

                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Porsche GT

                          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                          Kijk eens naar m'n toevoeging

                          Marc
                          Nu wel gezien ja
                          Ik wou eens met de kleine naar de Zoo gaan in Antwerpen (of ergens anders) Daar is ook veel te zien om te fotograferen dacht ik. Ook daar zal zijn verwonderd gezichtje mooie foto's kunnen oplerveren

                          Tom
                          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                          Mijn Website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Porsche GT

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht

                            Stoffig is hij niet hoor Hij is gespoten in het mat zwart, daarmee dat hij stoffig lijkt denk ik. Inderdaad krijgt ierdereen graag reacties G.R. Ik weet nu niet of het bedoeld is op mij dat ik weinig reacties geef, maar ik kan zoveel niet zeggen op andere foto's. Ben maar beginner dus echt raad kan ik niet geven.
                            Toch raar als je "stoffig" beoordeelt als positief (meerwaarde) dat de auteur daar dan anders op reageert (aanvecht met verklaring) Ten tweede, jij bent zelf over reacties begonnen vandaar mijn antwoordt en je hoeft toch niet veel te zeggen op iemands plaatsing : vind je de foto mooi, zeg het dan "mooi", vind je de foto niet goed zeg het dan ook "vind het niet mooi, te rood" bijvoorbeeld. Dat is toch zuiver gevoel ! Wil alleen maar helpen hoor
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Porsche GT

                              Als je snel naar beneden scrollt met de muis, dan lijken de wielen te bewegen
                              Jammer dat de schaduw er niet volledig opstaat.
                              https://www.tinicleemputfotografie.com/

                              Comment

                              Working...
                              X