Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plechtige Communie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plechtige Communie

    1ste maal voor iemand anders foto's getrokken voor een plechtige communie...

    Wat vinden jullie ervan?







    bedankt voor te kijken,

    groeten, Marc
    1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
    www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

  • #2
    Re: Plechtige Communie

    1e foto: goede instelling, kleur en scherptediepte. Ze komt mooi naar voren zo.
    Doch was het misschien beter iets door de knieën te gaan. Nu heb je iets teveel scheiding tussen voor- en achtergrond (meisje/bomen).
    2e foto: sephia ... niet echt mijn ding maar smaken verschillen :-) Ik had eigenlijk wel graag een foto gezien waar ze helemaal op staat. Nu blijft het een beetje de vraag waar ze op zit en leunt. Wel mooi effect met het zonlicht. Geeft meer karakter aan de foto en toch is alles duidelijk in detail.
    3e foto: Zo een rare 'veeg' rechtsboven in de achtergrond.? Wel weer mooi belicht en hele realistische kleuren.

    Ik weet niet of je ze goed kent maar ze lijkt me wel op haar gemak, en dat is soms ook een moeilijke opgave bij zo'n shoot denk ik.
    Het worden mooie kaartjes :-)

    Dit is de mening van een amateur !!! (die hoopt te kunnen helpen) ;-)

    groeten, Kevin.
    Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

    Comment


    • #3
      Re: Plechtige Communie

      @ saxofonske
      1ste foto: stond een pickniktafel voor het meisje, dus kon niet verder zakken, anders stond er teveel tafel op en te weinig gracht/bomen.
      Heb nog wel een versie met een stukje tafel...

      3de foto: er was een jongetje met een bootje op afstandsbediening aan het spelen en denk dat deze juist rechts boven voorbij vaarde, vandaar het onrustigere water tegenover de links kant.

      Meisje is de dochter van een kennis, nog maar enkele keren gezien, maar verliep wel vlot, ongeveer 1,5 uurtje weggeweest, +-200foto's getrokken waarvan toch een 50-tal waardig om in een boekje te plaatsen.

      groeten, Marc
      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

      Comment


      • #4
        Re: Plechtige Communie

        Je pakt dat tafeltje van de eerste foto en Je smijt dat op het bootje in de 3e foto, en alles opgelost
        Hehe neen, het is idd altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
        200 foto's, lang leve digitale fotografie :-p
        Als amateur neem ik ook liever een massa foto's ipv direkt te gaan zoeken naar de juiste compositie op het juiste moment.
        Maar door ze te vergelijken leer ik het ook wel

        Hopelijk is bij deze shoot je carière als fotograaf gestart .
        Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

        Comment

        Working...
        X