Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Piece of art I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Piece of art I

    http://[/IMG]Opdracht voor cursus fotografie, wat vinden jullie hiervan ??
    Onderwerp is een gedeelte van een kunstwerk in de Bib van Genk. Opdracht was een foto met ritme....
    Gemaakt met Nikon D90, f 5.0 ,belichtingstijd 1/500, brandpunt 48 mm, niet geflitst.
    Graag jullie bevindingen, goed of niet goed ?
    (opbouwende kritiek is altijd welkom!!!)
    Last edited by john.boutsen; 23 februari 2011, 09:46.
    Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand ...... Iedereen denkt er genoeg van te hebben !!!

  • #2
    Re: Piece of art I

    Moeilijk te beoordelen...
    Pssst, ik zie helemaal geen foto, vandaar...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #3
      Re: Piece of art I

      Sorry, blijkbaar iets over het hoofd gezien, plaats eerste keer een foto. Wat kan er zijn misgelopen ????
      Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand ...... Iedereen denkt er genoeg van te hebben !!!

      Comment


      • #4
        Re: Piece of art I

        Van waaruit upload jij je foto's?
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

        Comment


        • #5
          Re: Piece of art I

          tinypic.com ?? niet goed, of doe ik iets verkeerd ???
          Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand ...... Iedereen denkt er genoeg van te hebben !!!

          Comment


          • #6
            Re: Piece of art I

            Dag John, een mooie foto, hoor. in ieder geval onze juf op de cursus, bij wie wij allebei in de klas zitten, vindt het prima...zelf vond ik je andere foto in de bib (met de tafel) veel beter...deze foto gaat over een specifiek opdracht, de andere is duidelijk voor iedereen...

            Comment


            • #7
              Re: Piece of art I

              Toch wel wat ruis op de witte (?) achtergrond. Je iso heeft hier waarschijnlijk alles mee te maken -> 2000.
              Ik heb de indruk dat je lens niet onder 90graden naar de muur gericht stond, je lijn rechts is recht, terwijl de linker lijn helemaal schuin staat. Tenzij dit natuurlijk de situatie ter plaatse was. Verder zou de foto een beetje naar links draaien ook geen kwaad kunnen. zo komen de pakjes min of meer op een lijn te liggen.
              Misschien dat je hier meer had kunnen mee doen als je veel schuiner tov de muur gestaan had en gebruik maken van DOF om er eentje scherp te laten uitkomen en te vervagen naar het einde toe?

              groeten
              Maarten

              Comment

              Working...
              X