Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parabolen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parabolen


    0,4 sec - f/11 - ISO200


    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

  • #2
    Re: Parabolen

    Niet slecht man. Vooral je (kleur)contrast met de lucht

    Comment


    • #3
      Re: Parabolen

      Die zijn precies niet van gisteren.

      Je hebt er wel een goed beeld mee gemaakt!!
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: Parabolen

        Een schande dat die gewoon staan op te roesten in de bergen.

        Je foto geeft dat heel goed weer!

        Mag ik even jullie aandacht voor Mountain Wilderness? (met mijn excuses als het niet gepast zou zijn, laat dan maar weten, dan haal ik het weg)
        Ik ben lid van deze organisatie en doe éénmaal per jaar mee aan opruimacties in de natuur van zulke gedrochten.
        Meer mensen zouden moeten gemotiveerd worden om zulke projecten te steunen!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Parabolen

          hey,

          leuke foto,
          mooie kleuren van de parabolen en ook de wolken hebben mooie kleuren
          knap gedaan

          groetjes Fernand
          " Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"

          Comment


          • #6
            Re: Parabolen

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Een schande dat die gewoon staan op te roesten in de bergen.

            Je foto geeft dat heel goed weer!

            Mag ik even jullie aandacht voor Mountain Wilderness? (met mijn excuses als het niet gepast zou zijn, laat dan maar weten, dan haal ik het weg)
            Ik ben lid van deze organisatie en doe éénmaal per jaar mee aan opruimacties in de natuur van zulke gedrochten.
            Meer mensen zouden moeten gemotiveerd worden om zulke projecten te steunen!
            Laat voor 'mij' maar staan, doel is goed en geeft de mens stof tot nadenken. Hoop dan TS er ook zo over denkt, en zijn topic krijgt hiermee toch iets aparts mee

            Comment


            • #7
              Re: Parabolen

              Mooie foto, compo/scherpte/kleuren dik in orde . Ik zou wel dat gebouw/dak links weggecloond hebben, maar dat is mierenn..ken.

              Even off topic : er zouden meer mensen moeten zijn als marie-anne. Toen ik nog in de mogelijkheid verkeerde om bergwandelingen te doen, ergerde is me reeds toen ik zag hoe sommigen mensen een papiertje lieten vallen. Ik raapte het altijd ostentatief op en stak het in mijn rugzak, er wel degelijk goed voor zorgend dat ze het merkten. De reacties waren heel verscheiden.
              Maar troost je marie-anne, mocht je in de bergen op Cyprus en overal in Griekenland gaan zien, dan krijg je grijze haren.......
              Elke haarspeldbocht met een beetje parkeerplaats is een stort voor allerhande, koelkasten, autowrakken, matrassen.....enz.
              Maar of je verwijzing blijft staan, daar moet TS over beslissen.

              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Parabolen

                Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                Niet slecht man. Vooral je (kleur)contrast met de lucht
                Niet slecht, zelfs heel goed. Het beeld boeit me, je hebt dat heel knap vastgelegd.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Parabolen

                  Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                  Niet slecht, zelfs heel goed. Het beeld boeit me, je hebt dat heel knap vastgelegd.
                  Ok,.. Heel goed dan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parabolen

                    Knap vastgelegd .
                    Niet geschoten is altijd mis ...

                    Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Parabolen

                      Je hebt daar een prachtige foto van gemaakt. Prachtige kleuren. Je zou die dingen op die manier zelfs mooi vinden.
                      grt. Ria

                      Comment


                      • #12
                        Re: Parabolen

                        Intrigerend beeld, met mooie kleuren en scherpte.
                        https://www.facebook.com/devrieset/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Parabolen

                          Mooi beeld, zou het kunnen dat ik een sensorvlek zie tussen de parabolen ?
                          Mvg.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Parabolen

                            Bedankt allen voor jullie commentaar !

                            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            Mag ik even jullie aandacht voor Mountain Wilderness? (met mijn excuses als het niet gepast zou zijn, laat dan maar weten, dan haal ik het weg)
                            Ik ben lid van deze organisatie en doe éénmaal per jaar mee aan opruimacties in de natuur van zulke gedrochten.
                            Meer mensen zouden moeten gemotiveerd worden om zulke projecten te steunen!
                            Wat mij betreft mag alle commentaar hier blijven staan, ieder mag zijn mening toch geven, heb ik geen probleem mee.
                            Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik het daarmee eens ben, voor mij zijn dit geen gedrochten maar eerder pareltjes, stille getuigen van wat ooit was, dus laat deze parabolen maar staan waar ze staan.
                            Ik denk dat er veel lelijker zaken in de natuur staan dan deze parabolen...

                            Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
                            Mooi beeld, zou het kunnen dat ik een sensorvlek zie tussen de parabolen ?
                            Mvg.
                            Goed gezien ! Heb ik over gekeken
                            Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

                            Comment


                            • #15
                              Re: Parabolen

                              pracht beeld

                              Comment

                              Working...
                              X