Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paprika 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paprika 3








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Paprika 3

    Nog een mooie, zou onderaan nog wat bijsnijden.
    Deze is voor mij de beste van de drie.
    Last edited by Loeky; 21 januari 2013, 09:59.

    Comment


    • #3
      Re: Paprika 3

      mja, ik denk ook de beste,
      en de speciaalste
      zou hem niet bijsnijden hoor
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Paprika 3

        Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        mja, ik denk ook de beste,
        en de speciaalste
        zou hem niet bijsnijden hoor
        Ik ook niet, knap.
        Mvg.

        Comment


        • #5
          Re: Paprika 3

          Heel goed in beeld gebracht Louis,tof gedaan ,grts,Jozef,laten zoals hij is,
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Paprika 3

            Heel mooi, hoe doe je dit eigenlijk of beter gezegd hoe trek je dit ?
            grtjs
            www.wndrlnd.be
            A world full of graphic and webdesign

            Comment


            • #7
              Re: Paprika 3

              Jammer dat er druppels (en kalkrestjes) op het glas te zien zijn onder het wateroppervlak. Ook boven het wateroppervlak zie ik teveel storende elementen op het glas van je aquarium.


              Oorspronkelijk geplaatst door Jurge9921 Bekijk bericht
              Heel mooi, hoe doe je dit eigenlijk of beter gezegd hoe trek je dit ?
              grtjs
              Voorbeeldje

              Comment


              • #8
                Re: Paprika 3

                Super dankje !
                www.wndrlnd.be
                A world full of graphic and webdesign

                Comment


                • #9
                  Re: Paprika 3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                  Jammer dat er druppels (en kalkrestjes) op het glas te zien zijn onder het wateroppervlak. Ook boven het wateroppervlak zie ik teveel storende elementen op het glas van je aquarium.

                  Voorbeeldje
                  Je hebt blijkbaar alles goed bekeken. Wel Leonide, ik moet jouw beweringen volledig weerleggen want spijtig genoeg heb je ongelijk. Het aquarium is splinternieuw. Dus kalkrestjes ??????
                  Na en/of voor iedere opname wordt het aquarium schoon geveegd. Bovendien, indien men iets laat vallen in water, geeft dat toch opspattend water, of niet? Dus???
                  Maar ja, ik zal wel ongelijk hebben zeker? Wat ik wel zeker weet dat is dat ik er bij stond en weet hoe het gebeurde. Jij dus niet. Dus stop die irrelevante commentaar.

                  Groetjes

                  Louis
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paprika 3

                    Ben ik de enige die de horizontale strepen (vooral) boven en onder het wateroppervlak ziet? Onder het wateroppervlak zie ik tevens druppels in horizontale lijnen (geen bubbels), dus die moeten tegen het glas hangen.

                    Ik geef je gewoon mijn mening Louis. Als je daar niet tegen kunt, geen probleem, dan reageer ik alleen nog als ik het goed vind.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paprika 3

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                      Ben ik de enige die de horizontale strepen (vooral) boven en onder het wateroppervlak ziet? Onder het wateroppervlak zie ik tevens druppels in horizontale lijnen (geen bubbels), dus die moeten tegen het glas hangen.

                      Ik geef je gewoon mijn mening Louis. Als je daar niet tegen kunt, geen probleem, dan reageer ik alleen nog als ik het goed vind.
                      Je zal helaas niet meer moeten reageren want ik heb het hier wel gezien op BD. Niet alleen omwille van deze gebeurtenis hoor.
                      Ben hier een tijd weg geweest maar blijkbaar is er nog niet veel veranderd.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Paprika 3

                        Ik zie het eigenlijk ook hoor... Durf het haast niet te zeggen. Opgedroogde druppeltjes van het afvegen.
                        Los daarvan terug knap vastgelegd. De vorige vond ik nog beter.
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Paprika 3

                          Je vorige twee foto's vertoonden die veegsporen niet zie ik. Vind het bij deze foto wel beter dat de volledige paprika te zien is.

                          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                          Je zal helaas niet meer moeten reageren want ik heb het hier wel gezien op BD. Niet alleen omwille van deze gebeurtenis hoor.
                          Ben hier een tijd weg geweest maar blijkbaar is er nog niet veel veranderd.
                          Tja, Louis, wat moet ik daar nu op zeggen? Op een forum krijg je nu eenmaal kritief, en of die nu terecht of onterecht is, als je daar niet tegen kunt is het misschien beter dat je niets post op een forum. Ik wens je in ieder geval nog veel plezier met fotograferen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Paprika 3

                            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                            Ik zie het eigenlijk ook hoor... Durf het haast niet te zeggen. Opgedroogde druppeltjes van het afvegen.
                            Los daarvan terug knap vastgelegd. De vorige vond ik nog beter.
                            Spijtig, maar hier moet ik toch ook volgen. Verder wel mooi gedaan, de beweging in het water is mooi weergegeven.
                            Bij wat overbelichten zie je het veel duidelijker:
                            http://imageshack.us/photo/my-images/41/paprikab.jpg/
                            Photography is an art of observation.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Paprika 3

                              Jullie hebben allemaal gelijk. Ik ongelijk. Ik had de strepen niet gezien.
                              Sorry voor mijn reacties.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                              Comment

                              Working...
                              X