1/320 f4 iso800 235mm FZ1000
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
paddos
Collapse
X
-
-
Re: paddos
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZoals Sien al zei, deze paddo's zijn blikvangers vanwege hun speciale constructie. Ze zijn evenwel niet geheel scherp en de rommel had ik van de paddo's gedaan.
ze verslenst,ze komen uit tussen gehakseld hout.
Ik ga ze volgende keer op statief trekken en (manueel focus gebruiken).
Comment
-
Ik begrijp de NSFW niet. Volgens Wikipedia is dat 'not suitable for work'? Alleszins een mooi beeld. Inderdaad kon scherpte iets beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk berichtik vrees dat bij het verwijderen van de rommel de paddos beschadigd worden , ze zijn zeer fragiel ,het zijn 1 dag paddos , s'avonds zijn
ze verslenst,ze komen uit tussen gehakseld hout.
Ik ga ze volgende keer op statief trekken en (manueel focus gebruiken).Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Re: paddos en UPDATE
hier eentje met een beetje steel
belichting aangepast , aanpassingspenseel van camera Raw.Last edited by dacale; 9 november 2017, 05:07.
Comment
-
-
Moderator Note: NSFW tag verwijderdPrepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtWaarom fotografeer je niet van opzij ipv van boven ?
Je moet dan wel tegen de grond gaan maar dat heeft als voordeel dat je diepte kan geven aan het beeld.
Nu druk je als het ware alles plat.
Foto 2 is ook overbelicht - veel zon wellicht ?
Peter
mijn statief gaat tot op de grond met zijn zwenkbare middenboom)
nb deze paddo's zijn volledig plat.(als je hem opzij neemt zie je alleen maar een platte schijf en een steel)
Update uitgevoerd bij startfoto.Last edited by dacale; 9 november 2017, 05:06.
Comment
-
Comment