Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddenstoelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paddenstoelen

    Foto's geschoten in de bossen van Limburg.
    Opmerkingen en Tips Welkom.





    Last edited by turbolien; 3 oktober 2010, 19:16.

  • #2
    Re: Paddenstoelen

    Spijtig maar je zal zelf wel merken dat je foto's te groot zijn,best aanpassen voor ze verwijderd worden.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Paddenstoelen

      900 pixels langste zijde

      Comment


      • #4
        Re: Paddenstoelen

        Heb het formaat gelijk veranderd

        Comment


        • #5
          Re: Paddenstoelen

          Op zich drie leuke foto's.
          Eerste is goed scherp op de juiste plaats, maar voor mij te kleine paddenstoelen en te centraal. het is ook jammer dat de rechtse samenvallen met die lichte plek in de achtergrond, die voor mij voor wat afleiding zorgt. Maar de foto is correct qua scherpstelling, scherptediepte en licht.

          De tweede ook, maar overweeg eens een polarisatiefilter voor dergelijke paddenstoelen. Je zal merken dat het heel wat verschil maakt. Ze "blinken" en "reflecteren", en dat kan je daar deels mee wegnemen. ik vind die foto wel heel goed gemaakt, met het juiste standpunt. Alleen in de achtergrond zitten weer wat lichte storende plekjes. Misschien een andere lichtinval, een ander tijdstip van de dag, of ander weer...

          Bij de derde krijg ik het gevoel van onscherpte, hoewel hij zeker scherp zal zijn. Compo is misschien wat te centraal, en alles ietwat te ver weg, maar 't is verder m.i. geen slechte.

          Mvg
          Chris

          Comment

          Working...
          X