Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude wijnkruiken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude wijnkruiken

    Even een klein serietje. Na de aardbeving van jaren gelden kan je op Cyprus in de deels verlaten dorpjes veel oude wijnkruiken terugvinden in de ineengestorte huizen. Je moet er wel even de door toeristen platge(t)reden paden voor verlaten.







    Jullie mening ?
    Groetjes

  • #2
    Re: Oude wijnkruiken

    zeker dat dit wijnkruiken zijn, met zo'n grote opening?

    Comment


    • #3
      Re: Oude wijnkruiken

      vind nummer 1 de beste...Gr. Francois
      BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
      Flickr of Mijn Website

      Comment


      • #4
        Re: Oude wijnkruiken

        Leuk, je presenteert wijnvaten maar ik denk meer aan water. Op dit soort foto's zie je altijd meer dan het vermelde onderwerp.
        Ook de wijze van het bouwen van de muren. Niets geleerd van de Inca's zo te zien.
        Dat van die aardbeving geloof ik: op de eerste foto kan je zien dat de boel nog scheef staat.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Oude wijnkruiken

          vind dat er bij alle drie wel wat meer contrast in mag.
          vind de opnamen nu te flets.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Oude wijnkruiken

            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Leuk, je presenteert wijnvaten maar ik denk meer aan water. Op dit soort foto's zie je altijd meer dan het vermelde onderwerp.
            Ook de wijze van het bouwen van de muren. Niets geleerd van de Inca's zo te zien.
            Dat van die aardbeving geloof ik: op de eerste foto kan je zien dat de boel nog scheef staat.
            Een plaatselijke zéééér oude inwoner die drie woorden engels sprak, herhaalde toch telkens het woordje 'wine', dus ik geloofde hem maar... zeker ben ik dus niet. Als die man liegt, dan lieg ik ook .

            Wat de "scheve muur" betreft, misschien komt ie wel recht bij de volgende aardbeving...of zou ik misschien toch beter een beetje photoshoppen .

            Comment

            Working...
            X