Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opdracht heftige kleuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opdracht heftige kleuren

    Graffiti
    250mm
    f8,0
    1/160
    iso200
    Mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Opdracht heftige kleuren

    de kleuren zijn inderdaad fel, mooi vastgelegd ook, maar...de compo spreekt me niet zo aan, misschien ligt het aan mij, voor de rest een goede plaat
    turbito
    canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

    Comment


    • #3
      Re: Opdracht heftige kleuren

      voor mij ben je in je opdracht geslaagd, mooie felle kleuren, komt ook lekker hard aan en dit is nu eenmaal een kwestie van smaak. ik vind het ook goed dat je maar een stuk van de grft laat zien wat het nog boeiender maakt.

      groetjes
      renske

      Comment


      • #4
        Re: Opdracht heftige kleuren

        sorry eddy, dit is geen fotografie, maar graffiti.

        Comment


        • #5
          Re: Opdracht heftige kleuren

          het is uw goesting of niet, voor mij niet
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: Opdracht heftige kleuren

            ...en ook niet die van mij.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Opdracht heftige kleuren

              Aangezien graffiti een kunstvorm is (en daar twijfel ik niet aan) die geen al te lang leven
              beschoren is, vind ik het als registratie best waardevol. Ik heb een speciaal mapje op mijn
              computer bestaande uit graffiti, die ik straf, grappig en aangrijpend vond. Uiteraard is
              mijn eigen bijdrage er aan niet zo groot, of zelfs onbestaande, maar veel van die kunst is
              nu al weg... en ik kan ze toch nog bewonderen.
              Ook dat kan een doel van fotografie zijn en is dus zeker niet minderwaardig.

              Comment


              • #8
                Re: Opdracht heftige kleuren

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Aangezien graffiti een kunstvorm is (en daar twijfel ik niet aan) die geen al te lang leven
                beschoren is, vind ik het als registratie best waardevol. Ik heb een speciaal mapje op mijn
                computer bestaande uit graffiti, die ik straf, grappig en aangrijpend vond. Uiteraard is
                mijn eigen bijdrage er aan niet zo groot, of zelfs onbestaande, maar veel van die kunst is
                nu al weg... en ik kan ze toch nog bewonderen.
                Ook dat kan een doel van fotografie zijn en is dus zeker niet minderwaardig.
                Bovendien: elke foto is 'een' registratie van de realiteit. Het gaat het erom hoe je die realiteit voor de lens registreert. En dat vind ik hier knap gedaan. Als de graffiti in z'n geheel was genomen, met de muur of achtergrond waar hij op staat, dan was het puur registratie geweest en verder niks. Ik vermoed dat de foto heel anders overkomt dan de graffiti zelf, en dat maakt het voor mij wèl fotografie.
                Overigens: als de opdracht 'heftige kleuren' is, dan is hij zeker geslaagd
                oefenen = leren
                Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

                Comment


                • #9
                  Re: Opdracht heftige kleuren

                  Oorspronkelijk geplaatst door laatbloeier Bekijk bericht
                  ...... Als de graffiti in z'n geheel was genomen, met de muur of achtergrond waar hij op staat, dan was het puur registratie geweest en verder niks. Ik vermoed dat de foto heel anders overkomt dan de graffiti zelf, en dat maakt het voor mij wèl fotografie.
                  Overigens: als de opdracht 'heftige kleuren' is, dan is hij zeker geslaagd
                  en mee eens.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opdracht heftige kleuren

                    Zeker geslaagd, Eddy! Ik vind het een mooie foto! Ik neem zelf ook graag foto's van graffiti en vind dit ook een vorm van fotografie, wat anderen ook mogen denken...
                    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opdracht heftige kleuren

                      Voor mij is het nieuw
                      maar Graffiti ook al mag het niet dan heb ik wel bewondering voor de vele kunstwerken die ik soms zie waar dit er een van is
                      grt,
                      Pimpeltje
                      Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                      Pimpel

                      Comment

                      Working...
                      X