Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op het droge getrokken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op het droge getrokken

    Ik hoor het wel,

    Mvg,










    iso 100
    18mm
    f/10
    1/5sec


    Update: boom weggewerkt





    Mvg en bedankt voor alle commentaren!


    Last edited by be__silencior; 13 oktober 2012, 13:50. Reden: Update foto: boom weggewerkt
    Facebook Silencior Landscapes
    500px

  • #2
    Re: Op het droge getrokken

    mooie foto
    ik vind de mist en de wolken heel leuk, komen mooi uit in de zon

    vriendelijke groetjes Fernand
    " Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"

    Comment


    • #3
      Re: Op het droge getrokken

      Goede belichting gekozen, toch wel statief gebruikt vermoed ik. Anders heb je een vaste hand. Jammer dat de boom links de foto breekt.

      Comment


      • #4
        Re: Op het droge getrokken

        k vind ze met boom of zonder boom even mooi ...
        maar wat een mooie achtergrond
        grt erik

        Comment


        • #5
          Re: Op het droge getrokken

          Een hele speciale foto! Hou enorm van de kleuren en ja het landschap he, zucht...
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Op het droge getrokken

            Knappe update! Mooi landschap en dito weer!

            Comment


            • #7
              Re: Op het droge getrokken

              Knappe foto, maar geef mij maar deze met boom, niet omdat het cloonwerk nog te zien is in de update, maar gewoon omdat ik die mooier vind.
              Wel een beetje veel boot, maar misschien kwamen er anders wel storende elementen in beeld, of kon je niet meer achteruit ?

              PS Ligt zeker reeds klaar om de honden over te zetten voor de 162ste 'Hondenzwemming' van morgen

              Groetjes
              Last edited by Guest17; 13 oktober 2012, 14:59.

              Comment


              • #8
                Re: Op het droge getrokken

                ja deze met de boom is mooier, anders is de foto inderdaad te bloot

                mvg, Fernand
                " Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"

                Comment


                • #9
                  Re: Op het droge getrokken

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Knappe foto, maar geef mij maar deze met boom, niet omdat het cloonwerk nog te zien is in de update, maar gewoon omdat ik die mooier vind.
                  Wel een beetje veel boot, maar misschien kwamen er anders wel storende elementen in beeld, of kon je niet meer achteruit ?

                  PS Ligt zeker reeds klaar om de honden over te zetten voor de 162ste 'Hondenzwemming' van morgen

                  Groetjes
                  Eens met bovenstaande hoor, maar van mij hoefde de boom niet worden gecloond. Ik gaf natuurlijk alleen maar mijn gevoel weer. Je hebt gelijk dat het cloonwerk te zien is, vooral omdat je hier een vergelijk hebt met het origieel.
                  Toch bedankt aan TS dat hij de moeite heeft genomen om het te proberen. Ik waardeer dit heel erg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op het droge getrokken

                    Heel mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op het droge getrokken

                      Persoonlijk vind ik het mooier met boom, zonder vind ik het nogal kaal. En inderdaad de boot neemt veel volume in, maar het onderwerp is ook de boot. Dus laat ik het voor wat het is.

                      Maar ik vraag me wel af waar jullie overblijfselen zien, van dat cloonwerk. Want ik vind het heel goed gedaan. Bovendien is de foto ook niet helemaal dezelfde, hogere bomen zijn tevens verdwenen. Ook weggecloond ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op het droge getrokken

                        Met of zonder....ongemeen mooi!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Op het droge getrokken

                          deze foto' is echt wel geslaagd met de mist lijkt het zo mysterieus

                          Comment


                          • #14
                            Re: Op het droge getrokken

                            Mooie foto. Het boompje hoort er bij vind ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Op het droge getrokken

                              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht

                              Maar ik vraag me wel af waar jullie overblijfselen zien, van dat cloonwerk.
                              In de lucht waar de boom is weggecloond zie je een heel aantal verticale, steeds terugkomende lijntjes en onderaan waar aan de bomen gecloond is zie je de zelfde structuurherhaling (3x) van de bomen/struiken. Maar ik geef toe, zonder de originele zou het hoogstwaarschijnlijk niet opvallen. Als je weet dat er gecloond werd ga je er natuurlijk extra op letten..... allee ik toch.
                              Wat ik in dergelijk geval doe, vooral na cloonwerk in de lucht, is er nog eens over gaan met het snel retoucheerpenseel, de overgebleven foutjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Maar ja, misschien wil be_silencior deze raad zelfs helemaal niet ?
                              Groetjes
                              Last edited by Guest17; 14 oktober 2012, 08:17.

                              Comment

                              Working...
                              X