Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op het droge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op het droge

    Zo maar eens eentje



    Groeten

    Joeri
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

  • #2
    Re: Op het droge

    Leuke opname, maar ik vind dat de belichting wat te vlak is. Blijkbaar bij volle zon rond de middag te zien aan de schaduwen.
    Nu is de plaat nogal vlak.

    Komt die Opel Calibra uit een Belgische Opel fabriek ?

    Groet Flash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Op het droge

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Leuke opname, maar ik vind dat de belichting wat te vlak is. Blijkbaar bij volle zon rond de middag te zien aan de schaduwen.
      Nu is de plaat nogal vlak.

      Komt die Opel Calibra uit een Belgische Opel fabriek ?

      Groet Flash
      Jep bij volle zon ik had ze wel in de rug het is is een HDR bewerking maar ik vind de bomen er weer niet uitkomen ook heb ik veel last van Chromatische aberratie

      Komt die Opel Calibra uit een Belgische Opel fabriek , ik den dat het een zinkend schip is

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Op het droge

        Je hebt hier een compo van 100 in een dozijn, over een boot op een ongewone plaats.
        Waarom geen ongewone foto maken van een boot op een ongewone plaats.
        Het HDR doet hier, voor mij, meer kwaad dan goed aan deze foto.
        Voor een HDR heb je groe contrasten nodig in je foto. Deze contrasten in evenwicht brengen met elkaar geeft juist het effekt van HDR. Door de hoge zon heh je zeer weinig contrasten, Alsof je van een wit blad probeert een HDR opname te maken, bij manier van spreken.
        Robby G L
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment

        Working...
        X