Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook de eerste basket Bree Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook de eerste basket Bree Leuven

    Deze fotografie beoefen ik zeldzaam , Voor die gelegenheid heb ik geprobeerd de camera met het spel mee te trekken

    De foto staat 1 scrol lager ik had hem hier moeten aanpassen! Nu weet ik het voor de volgende keer .Al doende leert men en dat is in de fotografie ook zo.

    Edit Mod Franciskine : foto verwijderd omdat deze niet voldeed aan de forumregels, namelijk maximaal 900 pixels aan de langtse zijde . . .
    nikon d 300 lens 18-70 - 1/50 sec -f 5 - iso 1250 geen flach.
    Last edited by denjackk; 30 maart 2008, 07:46.

  • #2
    Re: Ook de eerste basket Bree Leuven

    Nogmaals opnieuw is ook nog een goede oefening[IMG][URL=http://imageshack.us][/[/IMG]Ik hoop dat het nu goed is Bryan Lynch aan de bal en graag de lezers aan het woord!

    Comment


    • #3
      Re: Ook de eerste basket Bree Leuven

      Hier laadt de foto ontzettend traag in. Ik heb dus niet het geduld om helemaal te wachten totdat die helemaal zichtbaar wordt. Misschien ligt het aan de bestandsgrootte? (nee dat is het niet, zie ik nu eindelijk)
      De foto zelf is een mooie actiefoto die niet helemaal scherp is. En dat vind ik wel noodzakelijk bij dit soort foto's. Je hebt de ISO al flink omhooggezet, maar met deze sluitertijd zul je je camera een beetje moeten meetrekken met een persoon (pannen) om die goed scherp te krijgen. Al is dat met deze sport niet de meest handige optie. Ik zou toch kiezen om de ISO nog hoger te zetten, want qua ruis valt dit echt goed mee, dus ik zie daar nog mogelijkheden. Dan kan je sluitertijd ook wat sneller.
      En wat je ook zou moeten doen in deze situaties (maar ik weet niet of je dat al hebt gedaan) is om je camera op continuous shooting te zetten.
      Succes.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment

      Working...
      X