Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ooh she's mine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ooh she's mine

    mits toestemming van de vriendin
    haar snoet ook eens hier plaatsen
    heb deze heel sporadisch genomen en kvond hem echt knap lijken
    benieuwd wat jullie er van vinden
    tips zijn zeer zeker welkom



    exif:
    F 5.8
    1/125sec
    iso 100
    35mm
    flits

    grts nic
    Nikon D5000 15-55m 18-200

  • #2
    Re: ooh she's mine

    Ik ken er niet echt veel van, maar vind het gezicht redelijk overbelicht... Tenzij dit de bedoeling was natuurlijk...

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

    Comment


    • #3
      Re: ooh she's mine

      dit was iss de bedoeling
      ik hou nogal van harde contrasten
      Nikon D5000 15-55m 18-200

      Comment


      • #4
        Re: ooh she's mine

        Harde contrasten begrijp ik ,overbelichting is iets anders.
        Ter hoogte van de jeukbenen is er geen relief meer enkel een egaal effen plaats.Ik denk dat je mits een andere belichting je vriendin nog actractiever op beeld kan plaatsen.
        groetjes
        riene

        Comment


        • #5
          Re: ooh she's mine

          Oorspronkelijk geplaatst door nic_art Bekijk bericht
          dit was iss de bedoeling
          ik hou nogal van harde contrasten
          Heeft weinig te maken met contrasten. Dit is gewoon platgeflits (met als gevolg dat je eigenlijk je contrasten kwijt speelt)

          Knappe vriendin. moet je wat meer voor je lens halen, maar dan wel op een manier dat haar wat beter eer aandoet.

          Compo is wel goed
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: ooh she's mine

            hmm raar hoe smaken verschillen hé
            ik vind de foto nu net knap ogen
            zal idd wel eens proberen zoals jullie zeggen dan
            maar nog eens deze foto is heel sporadisch genomen was gewoon de nieuwe camera eens aan het testen en eens een focus op mijn vriendin gezet en geschot

            wat mij het meest aanspreekt in deze foto is de compo en de ogen
            Nikon D5000 15-55m 18-200

            Comment


            • #7
              Re: ooh she's mine

              Soms...nic-art...heel soms plaats ik hier een foto waarvan ik denk wow...dat is hem...Ik ga dan een beetje zweven...
              Meestal...wordt dat zweverige dan heel terecht,heel snel de grond in geboord...

              Alhoewel over smaak niet te twisten valt...is deze foto niet mijn smaak.
              De ogen die jou zo aanspreken komen mij zelfs niet scherp over...
              Ik vind aan de hand van de foto dat je model beter verdient. Niet slecht bedoeld hoor. Het is een knappe dame en ik weet zeker dat er veel meer van te maken is mits de nodige aandacht bij het fotograferen.
              Maar...niet te zwaar aan tillen, in de eerste plaats moet jij natuurlijk de foto graag zien, en je vriendin ook.
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #8
                Re: ooh she's mine

                Vind dit wel mooi. Doet me denken aan een polaroid. (En ik denk dat zij hem ook wel mooi
                zal vinden.)

                Comment


                • #9
                  Re: ooh she's mine

                  Ik vind hem wel mooi,maar je had wat subtieler moeten flitsen,dan had je in de nabewerking een contrast kunnen leggen waar je het zelf wou,zonder een flitsend wit gelaat te hebben,maar je opzet en bedoeling vind ik heel geslaagd,ik zou dit nog eens overdoen en niet meer zo rechtstreeks flitsen Grtjes Francine
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

                  Comment


                  • #10
                    Re: ooh she's mine

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Vind dit wel mooi. Doet me denken aan een polaroid. (En ik denk dat zij hem ook wel mooi
                    zal vinden.)
                    Yep, vind hem ook iets hebben. Het is bij mij echter de compo die hier wringt.

                    [tini voor taal on] Nic, ik denk dat je spontaan bedoelt en niet sporadisch [tini voor taal off]
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: ooh she's mine

                      idd jullie hebben zeker gelijk over het felle flitsen
                      en ja hoor mijn vriendin vond de foto dan raar maar waar ook super

                      zal deze zeker nog eens overdoen en dan met wa meer aandacht en deze x in raw (stond nog op de fabrieksinstellingen)
                      en idd zoals tini zegt de foto was spontaan genomen

                      nogmaals bedankt voor alle reacties

                      grts nic
                      Nikon D5000 15-55m 18-200

                      Comment

                      Working...
                      X