Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder hoogspanning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onder hoogspanning

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Onder hoogspanning

    Speciale kleuren, maar voor mij spat de 'rust' er van af, ondanks alle aanwezige spanning

    E.T.
    "De gustibus et coloribus non est disputandum"

    Comment


    • #3
      Re: Onder hoogspanning

      De draden dragen niks bij en de struik in het middengedeelte bederft de foto
      Ymmv
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Onder hoogspanning

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        De draden dragen niks bij en de struik in het middengedeelte bederft de foto
        Ymmv
        Je mening telt mee maar de draden ga ik niet wegpoetsen evenmin dat ik die struik zou uitroeien. Een landschap (of welke foto ook) heeft zijn innerlijke waarde die ik meestal in zijn realiteit laat.
        Je opmerkingen zijn heel interessant, bedankt alsook Erik.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Onder hoogspanning

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Je mening telt mee maar de draden ga ik niet wegpoetsen evenmin dat ik die struik zou uitroeien. Een landschap (of welke foto ook) heeft zijn innerlijke waarde die ik meestal in zijn realiteit laat.
          Je opmerkingen zijn heel interessant, bedankt alsook Erik.
          Je moet die niet wegpoetsen - je moet door de zoeker leren kijken. De meeste beginners zien hun foto voor het eerst op hun computer. (ik schrijf dit omdat de compositie sterker kan)
          Uiteraard doe je wat je wil.
          Bekijk je foto ZONDER titel. Dan begrijp je wat ik wil zeggen. Je titel vertelt het verhaal - niet de foto. En dat is idd. de kunst de draden er op compositoire wijze erbij betrekken dat je het verhaal vertelt met het beeld en zonder titel.
          Ik ben altijd voorstander geweest titels te verbieden op de beginnershoek. Maar ik ben geen moderator :-)

          YMMV
          Last edited by Nerdifant; 25 mei 2020, 10:28.
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: Onder hoogspanning

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Je mening telt mee maar de draden ga ik niet wegpoetsen evenmin dat ik die struik zou uitroeien. Een landschap (of welke foto ook) heeft zijn innerlijke waarde die ik meestal in zijn realiteit laat.
            Je opmerkingen zijn heel interessant, bedankt alsook Erik.
            tsja als dat een landschap in zijn realiteit laten is ... dan weet ik het ook niet meer hoor ... dit zijn toch geen "echte" kleuren...just my 2 cts...maar waarschijnlijk kan dit wel geregeld worden onder de noemer "kunst"...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Onder hoogspanning

              Als je de struik en de draden niet wil wegpoetsen omdat dat de realiteit is, dan moet je ook "consequent" de kleuren laten zoals de natuur ze voorstelt vind ik. Ik vraag me trouwens af Raymond waarom jij in Beginnershoek post, je fotografeert al 60 jaar!

              Comment


              • #8
                Re: Onder hoogspanning

                Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
                Als je de struik en de draden niet wil wegpoetsen omdat dat de realiteit is, dan moet je ook "consequent" de kleuren laten zoals de natuur ze voorstelt vind ik. Ik vraag me trouwens af Raymond waarom jij in Beginnershoek post, je fotografeert al 60 jaar!
                Ik fotografeer al 60 jaar inderdaad Eddy, jij weet dit als geen ander. Men probeert altijd anderen aan te sturen met belerend vingertje terwijl ieder "zijn" foto maakt en die discussie zal nooit weggaan daar iedereen "het beste" weet want : "Jij bent steeds FOUT !" Men staat zo graag aan de top, weet je ! ... en dan ? Kwestie van "consequent" zijn, kom eens binnen en dan kan je de "consequentie" zien. Ik ga reeds lang mijn eigen weg en in die wereld van fantasie en verhalen voel ik me best, heb daar nog nooit slecht gescoord, integendeel, heb al veel meegemaakt en kan dus veel vertellen van komisch tot diepe droeve gebeurtenissen. De relativiteitstheorie blijf ik volgen en nu nog meer dan vroeger Beginnershoek ben ik op teruggevallen om mijn "afwijkende kleuren te testen" want ondanks alles lees ik graag commentaren - daar is ook veel uit te leren. Zie enorm graag foto's (en andere creaties) van de medemens en zal die meestal op een positieve manier bekijken en beoordelen (niet veroordelen).
                Iedereen wederom bedankt voor de reacties.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Onder hoogspanning

                  wauw knap weergegeven hoe men onder hoogspanning woont of werkt, tof grts Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                  Comment

                  Working...
                  X