Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OldSk00L.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • OldSk00L.

    't is al weer even geleden dat ik nog iets heb gepost, maar ...

    Welke van de drie ?
    (of geen enkele? )


    kleur:

    -
    update van "opgepoetste" 2de kleurenversie: KLIK!

    zwart/wit:

    - zie update: KLIK! - zie update van update: KLIK NOG ES!
    Last edited by eressea; 1 februari 2011, 23:39.
    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

  • #2
    Re: OldSk00L.

    Ik weet niet wat je zoekt of kan je zelf geen beslissing nemen OF... ? Volgens de opnamehoek en presentatie zou ik durven opteren voor nr.1. Heel moderne hedendaagse stijl, mag nog wat beter uitgewerkt worden
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: OldSk00L.

      het doet me denken aan de jaren 80, en dan ga ik voor de 2de die door de jaren al wat is afgebleekt door de zon.

      groetjes
      renske

      Comment


      • #4
        Re: OldSk00L.

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Ik weet niet wat je zoekt of kan je zelf geen beslissing nemen OF... ? Volgens de opnamehoek en presentatie zou ik durven opteren voor nr.1. Heel moderne hedendaagse stijl, mag nog wat beter uitgewerkt worden
        Awelja, ik twijfelde... Ma dan vooral tussen de kleurenversies...
        Ik zou dan eerder gaan voor 2, omdat het meer past bij het "oldskool-concept" ?

        Anyway, bedankt voor je reactie alvast...
        Maar wat kan ik dan nog zoal verbeteren aan de uitwerking?
        Tips zijn méér dan welkom ...
        Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

        Comment


        • #5
          Re: OldSk00L.

          Ik ga voor de z/w versie, maar dan zonder het witte lichtje in de bril...
          https://www.tinicleemputfotografie.com/

          Comment


          • #6
            Re: OldSk00L.

            Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
            Ik ga voor de z/w versie, maar dan zonder het witte lichtje in de bril...
            Update geplaatst!
            Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

            Comment


            • #7
              Re: OldSk00L.

              Niet makkelijk om te kiezen ... Origineel standpunt om deze foto te maken.
              Ik twijfel tussen de zwversie en de tweede kleurversie ... Eerste kleurversie is me net ietske te fel ... Jij zal de knoop zelf moeten doorhakken.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: OldSk00L.

                Oorspronkelijk geplaatst door eressea Bekijk bericht
                Update geplaatst!
                Zo snel
                Ik bedoelde eigenlijk dat ene grote, de rest mocht blijven
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

                Comment


                • #9
                  Re: OldSk00L.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                  Zo snel
                  Ik bedoelde eigenlijk dat ene grote, de rest mocht blijven
                  Ja LAP!

                  En mja, nekeer da'k begin met Photoshop kan ik zoooooo moeilijk stoppen...
                  Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

                  Comment


                  • #10
                    Re: OldSk00L.

                    Oorspronkelijk geplaatst door eressea Bekijk bericht
                    Update geplaatst!
                    Waardoor er plots meer dan (de toegelaten) 3 staan. Zet de oude dan beter achter een linkje vooraleer er ingegrepen wordt.
                    De update is voor mij een sterke. Toch nog de tegelvoeg links wegpoetsen???
                    Maar de 2de kleur is ook niet mis hoor! 'k Vind wel dat er wat op het velletje gepoetst mag worden. Zelfs al verlies je dan wat naturel, maar door deze bewerking is hij die toch al een stukje kwijt.
                    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                    Oók wandelen met GPS?

                    Comment


                    • #11
                      Re: OldSk00L.

                      Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                      Niet makkelijk om te kiezen ... Origineel standpunt om deze foto te maken.
                      Ik twijfel tussen de zwversie en de tweede kleurversie ... Eerste kleurversie is me net ietske te fel ... Jij zal de knoop zelf moeten doorhakken.
                      groeten,
                      deka
                      Ik vind het zelf ontzettend moeilijk!

                      Het eerste is idd fel, maar dat is mijn mannetje ook dus het past wel beter bij z'n goofy persoonlijkheid... Het tweede is dan "zachter", maar 't past dan weer meer bij het afgeleefde "oldskool-idee" achter de foto... En de zwart/wit foto, tja... Ik hou gewoon van het gevoel die zwart/wit foto's me geven...
                      Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

                      Comment


                      • #12
                        Re: OldSk00L.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                        Waardoor er plots meer dan (de toegelaten) 3 staan. Zet de oude dan beter achter een linkje vooraleer er ingegrepen wordt.
                        De update is voor mij een sterke. Toch nog de tegelvoeg links wegpoetsen???
                        Maar de 2de kleur is ook niet mis hoor! 'k Vind wel dat er wat op het velletje gepoetst mag worden. Zelfs al verlies je dan wat naturel, maar door deze bewerking is hij die toch al een stukje kwijt.
                        Heb de update al achter een linkje geplaatst, tnx!
                        En zal dan nog de tegelvoeg in de update wegdoen...

                        Maar wat bedoel je met "op het velletje poetsen" van de 2de kleurversie?
                        Hoe moet ik dat doen?
                        Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

                        Comment


                        • #13
                          Re: OldSk00L.

                          Oorspronkelijk geplaatst door eressea Bekijk bericht
                          Maar wat bedoel je met "op het velletje poetsen" van de 2de kleurversie?
                          Hoe moet ik dat doen?
                          MOETEN moet er niks hoor!!!
                          Ik bedoel vooral die 2 vlekjes op het voorhoofd die mijn aandacht blijven trekken en die misschien weggepoetst kunnen worden.
                          Maar de beslissing ligt geheel bij jou!!! Ik zei het al:
                          Zelfs al verlies je dan wat naturel, maar door deze bewerking is hij die toch al een stukje kwijt.
                          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                          Oók wandelen met GPS?

                          Comment


                          • #14
                            Re: OldSk00L.

                            Owkeej, ik heb dus een update van de update van de zwart/wit versie geplaatst...
                            En ook een opgepoetste update van de 2de kleurenversie...
                            (puntjes bovenaan weg gedaan, onderaan aan z'n lip ook wat bijgewerkt,...)
                            Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

                            Comment


                            • #15
                              Re: OldSk00L.

                              Oorspronkelijk geplaatst door eressea Bekijk bericht
                              ...update van de update... En ook een opgepoetste update ...
                              voor mij.
                              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                              Oók wandelen met GPS?

                              Comment

                              Working...
                              X