Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ochtendgloren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ochtendgloren

    Ben er vroeg moeten voor opstaan. En ook zelfs meer dan eens. Maar mijn geduld werd beloont met een prachtige zonsopgang.
    Hopelijk bevalt hij jullie

    f/ 10 1/2 sec iso 200 met grijsfilter.


  • #2
    Re: ochtendgloren

    Prachtige foto, mooie compo en lucht.
    Iets minder felle kleuren is voor mijn smaak nog beter maar dat is alleen maar smaak.
    Proficiat, mooi.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: ochtendgloren

      Fantastische foto. Prachtige kleuren.


      Mvg,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #4
        Re: ochtendgloren

        Wauw top-plaatje ♥
        Grt erik

        Comment


        • #5
          Re: ochtendgloren

          wauw, een echt schilderij
          mvg
          Georges
          Groeten
          Georges

          Comment


          • #6
            Re: ochtendgloren

            Ik val ervan achterover!!!!!!!
            F a n t a s t i s c h
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: ochtendgloren

              Mooi, maar volg Eddy ivm de kleuren iets minder fel. Het lijkt wel het brandende braambos, wat niet negatief bedoeld is. Mooie compo met die weerspiegeling van de boom.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #8
                Re: ochtendgloren

                Oorspronkelijk geplaatst door mikje Bekijk bericht
                ...Maar mijn geduld werd beloont met een prachtige zonsopgang.
                Hopelijk bevalt hij jullie...
                Zeker weten...Maar ook voor mij liefst ietsje minder aangezet.
                Knap!

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: ochtendgloren

                  bedankt voor het kijken. Ik heb niet veel veranderd aan de foto. Alleen een beetje meer contrast. Ik denk dat het door de grijsfilter komt dat de kleuren donkerder worden en dus ook iets warmer.
                  Het zal aan mijn gekke smaak liggen ik hou nogal van "warme" foto's.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ochtendgloren

                    Wat is die waas rond de struik links ? In het midden zie ik ook witte plekjes, denk rond de omheining aan de verste plas. Ook in de boom rechts zie ik dat. Kan dit komen door teveel te verscherpen ? Of ben ik alleen die dit ziet ? Het is maar een vraag hoor.
                    Knappe compo heb je hier.
                    Mvg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: ochtendgloren

                      Zeer mooi ! Misschien nog mooier zonder de struik die Vosse al vermeldde.
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: ochtendgloren

                        Ieder zijn mening, maar ik heb persoonlijk iets tegen de trage sluitertijd om het water zo'n bepaalde egale tint te geven. Het is anders wel een warme, hou ik ook van, met een tof spiegelbeeld image.

                        Comment


                        • #13
                          Re: ochtendgloren

                          Een heel mooie foto en die felle kleuren geven het een speciaal tintje. Ik vind ze wel passen
                          grt. Ria

                          Comment


                          • #14
                            Re: ochtendgloren

                            Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                            Ieder zijn mening, maar ik heb persoonlijk iets tegen de trage sluitertijd om het water zo'n bepaalde egale tint te geven. Het is anders wel een warme, hou ik ook van, met een tof spiegelbeeld image.
                            Ik vind dat net heel leuk. Zelf zou ik dat ook doen wanneer het kan.
                            Maar met 1/2e van een seconde krijg ik meestal niet zo'n mooi egaal effect, daarvoor heb ik vaak langere sluitertijden nodig.

                            Ik vroeg me af of het niet met een soort blur-tool egaal gemaakt is.
                            Maar aangezien de TS zegt dat er niet veel aan de foto veranderd is, denk ik dat het windstil was, en die struik links vaag is geworden door dauw of mist ofzo...

                            Heel mooie foto.

                            Comment


                            • #15
                              Re: ochtendgloren

                              Er was een klein beetje wind, en redelijk veel mist, je kon amper 10 meter ver zien. Daardoor kreeg ik een aparte sfeer op de foto. Voor de rest kan ik het ook niet verklaren. Ik was al blij met het resultaat. Maar iedereen bedankt voor het kijken en de opmerkingen, ik kan er maar uit leren

                              Comment

                              Working...
                              X