Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een portie ongedierte...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een portie ongedierte...

    Ben vandaag nog een paar beestjes gaan fotograferen. Wil wel juist kwijt dat het spinnetje op de laatste foto in realiteit maar 1 à 2 mm groot was.
    Laat de comments maar komen. Alvast bedankt.
    Mvg,
    Kenneth







    If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

  • #2
    Re: Nog een portie ongedierte...

    2-1-3

    2 en 1 zijn haarscherp!

    2 heeft de beste compo (al zou er nog iet meer bij moven van onder) en beste belichting van de drie.
    Nr 1 is een beetje overbelicht maar goede compo en DOF.

    over de derde dan, tja mooie prestatie dat zeker verder kan het mij niet zo veel boeien.
    Merci en groetjes :)
    Insta | Flickr | Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Nog een portie ongedierte...

      Ongedierte is zo'n denigrerende term! Zonder deze beestjes zou de wereld er helemaal anders uitzien

      De eerste is een mooie, goede DoF, mooie compo. Misschien dat blaadje rechtsboven wegclonen zodat de achtergrond homogener is, maar dat is kwestie van smaak.

      2de is ook zeker een leuke, mooie positie, compo. zo nieuwsgierig beestje!. Eveneens zeer mooi belicht.

      De 3rde vind ik zoals de voorganger de minst goede. DoF is voor mij iets te klein en door het spinnenweb komt het wat rommelig over.

      Maar al bij al geslaagde foto's
      Groetjes,
      Tim

      Comment


      • #4
        Re: Nog een portie ongedierte...

        Oorspronkelijk geplaatst door Eitje Bekijk bericht
        2-1-3

        2 en 1 zijn haarscherp!

        2 heeft de beste compo (al zou er nog iet meer bij moven van onder) en beste belichting van de drie.
        Nr 1 is een beetje overbelicht maar goede compo en DOF.

        over de derde dan, tja mooie prestatie dat zeker verder kan het mij niet zo veel boeien.
        UPDATE De foto's zijn in RAW getrokken dus ik had nog wat speelruimte. Belichting klein beetje aangepast.

        If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

        Comment


        • #5
          Re: Nog een portie ongedierte...

          Update is veel beter
          Merci en groetjes :)
          Insta | Flickr | Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Nog een portie ongedierte...

            Je wants-update is heel mooi!
            Je soldaatje ook (moeilijk he) en je spinnetje is inderdaad het minst, maar ik krijg dat formaat er helemaal niet scherp op tot nu toe dus ik vind het wel knap!

            Comment


            • #7
              Re: Nog een portie ongedierte...

              Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
              Je wants-update is heel mooi!
              Je soldaatje ook (moeilijk he) en je spinnetje is inderdaad het minst, maar ik krijg dat formaat er helemaal niet scherp op tot nu toe dus ik vind het wel knap!
              Bedankt!

              Ik had zelf ook men twijfels bij de foto van dat spinnetje. De reden waarom ik hem dan toch postte was omdat ik het zelf ook wel een vrij mooie prestatie vond om
              een spinnetje goed vast te leggen (weliswaar met een iets te kleine DOF) waarvan ik met het blote oog bijna niet kon zien of het een spinnetje was, of een vuiltje
              dat in dat netje hing...
              If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

              Comment

              Working...
              X