Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een keer zeker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een keer zeker


    Nog weer een keer mijn mooiste plekje maar nu met de zon die vanochtend prachtig op kwam, Wel met mist en vorst !!!!

    Deze foto had ik al eerder geplaatst en dan kunnen jullie het verschil zien .

    Alleen toen was er geen zon waar ik mee te maken had!!
    Vandaag was die op de juiste plek zo ik hem hebben wilde , als ik me zelf had verplaatst dan kwam deze niet tot zijn recht !

    En deze is als pano
    bedankt voor het kijken en reactie
    grt,
    Pimpeltje
    Last edited by Pimpeltje; 29 januari 2011, 18:39.
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

  • #2
    Re: Nog een keer zeker

    Tsja, ik blijf dit reeksje echt wel goed vinden, onder alle omstandigheden. Je hebt ook de zon goed weten te vangen zonder veel detail te verliezen. Goed eh!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #3
      Re: Nog een keer zeker

      Prachtige kleuren.
      Persoonlijk vind ik het spijtig dat de molens elkaar wat in de weg staan. Het schip erbij is wel een mooi detail.
      Misschien had je beter wat stapjes naar links gedaan, zo zou de zon ook minder centraal staan
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Nog een keer zeker

        Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
        Prachtige kleuren.
        Persoonlijk vind ik het spijtig dat de molens elkaar wat in de weg staan. Het schip erbij is wel een mooi detail.
        Misschien had je beter wat stapjes naar links gedaan, zo zou de zon ook minder centraal staan
        Ik volg hier. Een iets ander standpunt en het repetitieve van de molens had er ook bij opgestaan. Wel mooi van tint en het schip is perfect van zichtbaarheid in dit geheel.

        Grtz,
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Nog een keer zeker

          Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          Prachtige kleuren.
          Persoonlijk vind ik het spijtig dat de molens elkaar wat in de weg staan. Het schip erbij is wel een mooi detail.
          Misschien had je beter wat stapjes naar links gedaan, zo zou de zon ook minder centraal staan
          Dat klopt, maar dan zou de bomenrij er waarschijnlijk niet meer zo mooi op staan.

          Mooie kleuren en tegenlicht .

          Mvg, Quattra

          Comment


          • #6
            Re: Nog een keer zeker

            Pimpeltje,

            Zaaaalig ondanks m'n klein kleurenprobleempje zijn je kleurtjes om van te snoepen. En die wolkjes onder de zon mmmmm...
            Compo kon anders maar ook dat is smaak.
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Nog een keer zeker

              Gelukkig kunnen meningen verschillen, ik vind de compo juist wel goed. Vind het een zeer geslaagd plaatje.

              Comment


              • #8
                Re: Nog een keer zeker

                Allemaal bedankt voor de fijne reacties
                En Inderdaad meningen verschillen , ik heb er nog twee bij geplaatst met de rede van het standpunt
                grt,
                Pimpeltje
                Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                Pimpel

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een keer zeker

                  Je hebt ook niet altijd de mogelijkheid om de compo te maken die je wil of die het beste zou zijn. Wat geluk hebben en op het juiste moment op de juiste plaats zijn bepaalt veel.
                  Ik vind ze alledrie mooi (1 crop van 3), maar de voorkeur gaat naar #2 qua compo
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een keer zeker

                    Mooi Pimpeltje, het standpunt van foto 2 bevalt mij het meest hier. Dan de pano en als laatste de mooie zon.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog een keer zeker

                      Jij hebt me ook blij gemaakt Pimpeltje!
                      vooral die onderste vind ik magnifiek

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog een keer zeker

                        De pano voor mij! Prachtige kleuren. Eerste vind ik in vergelijking met de pano wat krap voelen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog een keer zeker

                          Pimpeltje,

                          de tweede mag zo aan mijn muur

                          Groetjes
                          Marc
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nog een keer zeker

                            Erg knap, enkel zijn die kaders echt vreselijk IMO!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nog een keer zeker

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                              Erg knap, enkel zijn die kaders echt vreselijk IMO!
                              Wat bedoel je met dat laatste woord ?
                              Ik weet dat niet iedereen gek van kadertjes is , ik zelf ook niet meer zo , maar ik wilde ze even afwerken
                              bedankt voor je reactie
                              gr,
                              Pimpeltje
                              Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                              Pimpel

                              Comment

                              Working...
                              X