Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kunstwerk Mariaberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe kunstwerk Mariaberg


    ISO 100 - f5,6 - 1/125
    Last edited by hanzie123; 23 februari 2016, 18:57.

  • #2
    Re: Nieuwe kunstwerk Mariaberg

    Ik zou zeggen...
    Begin eerst te stappen voor dat je gaat lopen
    Dit is gewoon niet goed...

    Het contrast van je bank vs. de extreme bewerking is te verschillend om dit te laten werken.
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe kunstwerk Mariaberg

      Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
      Ik zou zeggen...
      Begin eerst te stappen voor dat je gaat lopen
      Dit is gewoon niet goed...

      Het contrast van je bank vs. de extreme bewerking is te verschillend om dit te laten werken.
      Dit was me ook opgevallen, andere keer beter.
      Mvg Suske

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe kunstwerk Mariaberg

        Nou, van beginnende fotografen wordt inderdaad niet verwacht dat ze meteen creatief te werk gaan. Maar ik vermoed dat je dit graag zou willen doen. Dus zal ik je even helpen. Zelf ben ik ook een shopper. De achtergrond moest nog wat bijgewerkt worden. Kijk naar de lamp ze staat niet scherp genoeg ze vervaagd op een moment. Kan zijn dat je oorspronkelijk foto al niet van beste kwaliteit is. Om te shoppen moet je ook eerst goede foto's nemen.
        Dan je bank is je tweede foto. Je uitsnijding is niet slecht, maar kijk bovenaan de bank heb je nog witte lagen. Vergroot je foto voldoende om te zien of je echt de rand mooi weggenomen hebt. Je hebt hem neergezet maar de schaduw vergeten. Kijk op je originele foto van waar het licht komt en maak dan een zachte schaduw. Zal ook beter zijn. Ik zal het voorlopig hierbij houden. De volgende keer beter. Plaats dan ook je originele foto's erbij.

        Comment

        Working...
        X