Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nietig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nietig

    Nu ik het beeld een beetje meer bekijk...overvalt me toch de nietigheid van de mens...zelfs hier...

    DSC_8783s-proef by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: nietig

    Mooie dieptewerking, maar heb toch de indruk dat die een lenscorrectie nodig heeft ( foto valt open naar buiten)

    Comment


    • #3
      Re: nietig

      Hier is nog wat werk aan Freddy:
      - geometrische vervorming corrigeren
      - verticaal perspectief aanpassen
      - histogram in orde brengen, je kan de foto nadien nog licht of donker weergeven (volgens je smaak)
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: nietig

        Zoals je zelf opmerkt heeft deze foto iets magisch, iets luguber kortom een moeilijk te omschrijven sfeer die me zeer boeit.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: nietig

          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Mooie dieptewerking, maar heb toch de indruk dat die een lenscorrectie nodig heeft ( foto valt open naar buiten)
          ik volg hier helemaal.
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: nietig

            Mooie dieptewerking, maar heb toch de indruk dat die een lenscorrectie nodig heeft ( foto valt open naar buiten)e
            helemaal mee akkoord alleen als ik die verticale lenscorrectie toepas vallen de mensen onder tegen of zelfs net buiten de onderrand....PS ....heeft er ook iemand van jullie een bericht gekregen van de forumleiding dat men foto's beter niet meer in beginnershoekje worden gezet.....?
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: nietig

              Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
              helemaal mee akkoord alleen als ik die verticale lenscorrectie toepas vallen de mensen onder tegen of zelfs net buiten de onderrand....PS ....heeft er ook iemand van jullie een bericht gekregen van de forumleiding dat men foto's beter niet meer in beginnershoekje worden gezet.....?
              ik heb geen bericht gekregen dat ik geen meer in beginner mag zetten... (en ook niet over uw foto's )

              Ik volg de voorgangers...
              Het einde is mij te licht en de mensen te donker.
              þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
              Freelance bedrijfsfotograaf
              klikerdeklik hier voor mijn website!

              Comment


              • #8
                Re: nietig

                Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                helemaal mee akkoord alleen als ik die verticale lenscorrectie toepas vallen de mensen onder tegen of zelfs net buiten de onderrand....PS ....heeft er ook iemand van jullie een bericht gekregen van de forumleiding dat men foto's beter niet meer in beginnershoekje worden gezet.....?
                Geen bericht, maar 'tis waarschijnlijk omdat die van jou zo goed zijn. Ziet er een boeiende plek uit maar de muren vallen idd naar buiten.
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment

                Working...
                X