Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet weer ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet weer ....

    Och nee, niet weer model spelen voor het oefenen ...
    'k Heb mijn jongste toch kunnen overhalen om mij wat te laten oefenen.
    Tips en commentaar welkom.
    groeten,
    deka


    exif
    AV/ 3.5 - TV/ 1/200 - ISO 400
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: Niet weer ....

    Mooie, moderne uitsnede met de ogen sterk in de foto, goed scherpgesteld op 't voorste oog, geen storende elementen. Ik vind het een mooi portret met zacht licht.

    Mvg

    Chris

    Comment


    • #3
      Re: Niet weer ....

      Mooi portretje. Scherp waar 't scherp moet zijn, en zonder storende achtergrond .
      www.elwee.net

      Comment


      • #4
        Re: Niet weer ....

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Mooie, moderne uitsnede met de ogen sterk in de foto, goed scherpgesteld op 't voorste oog, geen storende elementen. Ik vind het een mooi portret met zacht licht.

        Mvg

        Chris
        akkoord hiermee.
        een goed portret voor de beginnershoek.

        Comment


        • #5
          Re: Niet weer ....

          Geen slecht portret. Verre van. Maar bij zo'n jong grut mag ik gaarne iets meer
          levensvreugde.

          Comment


          • #6
            Re: Niet weer ....

            FestinaLente,Elwee, Control-Z, doudeke

            Bedankt voor het kijken en het commentaar.

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Geen slecht portret. Verre van. Maar bij zo'n jong grut mag ik gaarne iets meer
            levensvreugde.
            Doudeke, hier kan ik je in volgen, maar mocht al van geluk spreken dat hij wilde " poseren". Hij nam dan zelf een aantal poses aan en 'k was al bij dat die niet allemaal super geforceerd waren. Maar we blijven verder oefenen ....
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #7
              Re: Niet weer ....

              Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
              Doudeke, hier kan ik je in volgen, maar mocht al van geluk spreken dat hij wilde " poseren". Hij nam dan zelf een aantal poses aan en 'k was al bij dat die niet allemaal super geforceerd waren. deka
              Dat is nu precies de reden waarom ik nooit ( zeg nooit nooit ) aan portetten zal beginnen.
              Om nadien ook nog de opmerkingen te moeten aanhoren: heb ik daar dit of daar dat pukkeltje of dergelijke ......
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Niet weer ....

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Dat is nu precies de reden waarom ik nooit ( zeg nooit nooit ) aan portetten zal beginnen.
                Om nadien ook nog de opmerkingen te moeten aanhoren: heb ik daar dit of daar dat pukkeltje of dergelijke ......
                Heylo,
                Gelukkig is mijn jongste nog niet in de " pukkeltjesfase " aangekomen en maakt hij zich nog geen zorgen over zijn uiterlijk ....
                Groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment

                Working...
                X