Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neuze Neuze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neuze Neuze

    Mijn eerste stappen in de foodfotografie ....
    [IMG]
    #MacroMondays#Candy
    by Anneke Deneve, on Flickr[/IMG]

    Reacties zijn altijd welkom
    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Neuze Neuze

    leuk gebracht !!! grts Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: Neuze Neuze

      Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
      leuk gebracht !!! grts Jozef
      Dank je wel
      Anneke

      Comment


      • #4
        Re: Neuze Neuze

        Mooie close-up met een goede scherpte.

        Comment


        • #5
          Re: Neuze Neuze

          ze zien er wel smakelijk uit
          misschien had je ervoor kunnen zorgen dat die twee achterste er ook volledig op stonden
          - of eerder die aan de rechterkant buiten beeld laten (die ziet er beetje raar uit eigenlijk )
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Neuze Neuze

            Goede compo met een passend ritme in de diepte, wel eentje teveel (onpaar kijkt altijd leuker). In de toekomst zou je ook op de ondergrond moeten letten zodat je onderwerp beter uit de verf komt, 't is maar en détail maar het helpt en in de 'food' moet je met alles rekening houden om je product zo goed mogelijk te verkopen want dat is wat wij hier ook doen !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Neuze Neuze

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Goede compo met een passend ritme in de diepte, wel eentje teveel (onpaar kijkt altijd leuker). In de toekomst zou je ook op de ondergrond moeten letten zodat je onderwerp beter uit de verf komt, 't is maar en détail maar het helpt en in de 'food' moet je met alles rekening houden om je product zo goed mogelijk te verkopen want dat is wat wij hier ook doen !
              dank je wel voor je reactie.
              In mijn beeld staan er eigenlijk maar 3 cuberdons, het 4de element zijn 2 blokje chocolade op elkaar.
              Het zijn nu test die ik doe zodat ik begin september me ten volle kan gooien op mijn definitief onderwerp: koffie.

              Comment


              • #8
                Re: Neuze Neuze

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Goede compo met een passend ritme in de diepte, wel eentje teveel (onpaar kijkt altijd leuker). In de toekomst zou je ook op de ondergrond moeten letten zodat je onderwerp beter uit de verf komt, 't is maar en détail maar het helpt en in de 'food' moet je met alles rekening houden om je product zo goed mogelijk te verkopen want dat is wat wij hier ook doen !
                Volg deze commentaar

                Comment

                Working...
                X