Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my girl is .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • my girl is .....

    ........ daydreaming?

    (gekliekt op de achterbank van een rijdende wagen, vandaar de onscherpte maar ik vind het wel een mooie dromerige )





    alvast bedankt voor het kijken

    &


    alle tips & opmerkingen zijn meer dan welkom.




    groetjes
    renske

  • #2
    Re: my girl is .....

    Auto stil zetten en opnieuw doen, beetje zonde van je mooie meisje om haar zo onscherp te presenteren. En dan de fopspeen even weg halen en het is helemaal mooi!
    Maar die blik in haar oogjes... .

    Comment


    • #3
      Re: my girl is .....

      Ik vind dat ontwikkelende zelfkritiek het plaatsen van deze onscherpte had moeten
      verhinderen. Voor persoonlijk genoegen en herinnering is zoiets mooi, maar niet hier als
      men veel beter kan.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: my girl is .....

        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Ik vind dat ontwikkelende zelfkritiek het plaatsen van deze onscherpte had moeten
        verhinderen. Voor persoonlijk genoegen en herinnering is zoiets mooi, maar niet hier als
        men veel beter kan.
        ik volg hier volledig, nooit emotionele momenten koppelen aan fotografie bestemd voor andere mensen
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Heel mooi kindje. En zal een super modelletje zijn, daar ben ik van overtuigd. Maar de foto is, zoals je reeds zei, totaal niet scherp. En ik vind dit totaal niks dromerigs hebben, het is gewoon een onscherpe foto.
          Ik zou de foto simpelweg hermaken. In betere omstandigheden.

          mvg,
          Bart
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #6
            Re: my girl is .....

            Ik heb hier meerdere keren naar gekeken,hij is inderdaad niet scherp,maar heeft toch iets echt moois wat ik niet kan duiden Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

            Comment


            • #7
              Re: my girl is .....

              Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
              (gekliekt op de achterbank van een rijdende wagen, vandaar de onscherpte maar ik vind het wel een mooie dromerige )
              Had je beter gestopt, hoor
              Een foto met een grote emo waarde voor jullie, misschien, maar voor ons buitenstaanders is dit een mislukte foto
              Volledig onscherp is niet dromerig, maar vermoeiend voor de ogen
              Ga dan beter voor een scherpe versie van die compo en ga voor een softe nabewerking (of gebruik je lens in een soft diafragma)
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #8
                Re: my girl is .....

                Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                Had je beter gestopt, hoor
                Een foto met een grote emo waarde voor jullie, misschien, maar voor ons buitenstaanders is dit een mislukte foto
                Volledig onscherp is niet dromerig, maar vermoeiend voor de ogen
                Ga dan beter voor een scherpe versie van die compo en ga voor een softe nabewerking (of gebruik je lens in een soft diafragma)
                weer iets geleerd, wat bedoel je met een soft diafragma, grote opening?

                groetjes
                renske

                Comment


                • #9
                  Re: my girl is .....

                  Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                  weer iets geleerd, wat bedoel je met een soft diafragma, grote opening?
                  Ja, dat bedoel ik. Een lens presteert niet altijd optimaal op elk diafragma dat die aankan; naar de uiteinden wordt die meer 'soft'. Das niet onscherp, maar eerder fuzzy - net niet helemaal haarscherp
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

                  Comment


                  • #10
                    Re: my girl is .....

                    Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                    Ja, dat bedoel ik. Een lens presteert niet altijd optimaal op elk diafragma dat die aankan; naar de uiteinden wordt die meer 'soft'. Das niet onscherp, maar eerder fuzzy - net niet helemaal haarscherp
                    hey soory dat het zo laat komt maar wil je nog even bedanken voor je uitleg, nu ben ik mee en ga dit in de toekomst zeker nog toepassen.

                    dank u
                    renske

                    Comment

                    Working...
                    X