Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mr U. Gly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mr U. Gly



    Eens iets nieuws geprobeerd met deze zuidelijke hoornraaf.
    Benieuwd naar de reacties ...


    best op zwarte achtergrond bekijken





    Last edited by kohraya; 28 januari 2016, 22:43. Reden: foto was eventjes weg

  • #2
    Re: Mr U. Gly

    Fraaie kop, een portret dat me aanspreekt.
    Zo worden we stilaan oud met een verfrommeld hoofd en een grote bek die langzaam maar zeker zwijgt
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Mr U. Gly

      knap portret van deze ook toch niet alledaagse vogel...prima van scherpte en vele detail.....

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Mr U. Gly

        Mooi portret van deze eigenaardige vogel
        De bewerking van de achtergrond is er wel heel duidelijk aan te zien, ik zie verschillende overgangen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Mr U. Gly

          Moeders mooiste knap vastgelegd
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Mr U. Gly

            Prima gedaan - knap
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Mr U. Gly

              Best knap hoor! Scherp waar het moet, misschien net iets te weinig aftekening tussen de rechter kant van de kop en de achtergrond maar dan zitten we al in de rubriek mierenn...ken.
              Ook de titel is knap gevonden.
              "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

              Comment


              • #8
                Re: Mr U. Gly

                Mooi gedaan !
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Mr U. Gly

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Mooi portret van deze eigenaardige vogel
                  De bewerking van de achtergrond is er wel heel duidelijk aan te zien, ik zie verschillende overgangen

                  grts
                  Sieg
                  Het verschil in beeldschermen maakt dat ik niets kan zien van de bewerkingen aan de BG.

                  G.R.

                  Re: Mr U. Gly
                  Fraaie kop, een portret dat me aanspreekt.
                  Zo worden we stilaan oud met een verfrommeld hoofd en een grote bek die langzaam maar zeker zwijgt
                  Net mijn gedacht
                  De vogel is ondanks het minder mooi zijn toch maar mooi op de foto gezet. Bij de mens spreekt men dan van een mooie karakterkop.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mr U. Gly

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    De bewerking van de achtergrond is er wel heel duidelijk aan te zien, ik zie verschillende overgangen
                    Ondertussen hebben we via pm contact gehad. Sieg en ik hebben hetzelfde merk monitor.
                    Ik wil even weten of anderen ook banding zien in het lichtere gedeelte van de zwarte achtergrond.
                    Alvast bedankt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mr U. Gly

                      Als ik de achtergrond op zwart zet zie ik het ook, maar met de klassieke witte achtergrond niet.

                      edit : Nu ik het weet zie ik het ook tegen de witte achtergrond, maar ik moet toch heel goed kijken.
                      Mvg Philip

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mr U. Gly

                        Nogmaals bekeken op zwarte en witte bg. Mijn scherm in verschillende standen geplaatst. Geen ander licht dan dit van mijn scherm. Ik blijf niets zien, ook niet via een ander scherm.
                        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mr U. Gly

                          Hoe je een lelijk beest mooi op foto kan vastleggen is hier bewezen.
                          Mooi (de foto en niet het beest )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mr U. Gly

                            ik kijk hier op een surface pro 2: niet te beste monitor om foto's te beoordelen. Geen banding te zien: ik zie alleen een fraai portret van een lelijke vogelkop.
                            Niet geschoten is altijd mis ...

                            Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mr U. Gly

                              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                              Ondertussen hebben we via pm contact gehad. Sieg en ik hebben hetzelfde merk monitor.
                              Ik wil even weten of anderen ook banding zien in het lichtere gedeelte van de zwarte achtergrond.
                              Alvast bedankt.
                              Ik zie het ook maar het lijkt me zeer miniem.
                              Verder mooi 'portret'. Dat zwart en rood gaat goed samen.
                              Groetjes,
                              Dominic

                              Comment

                              Working...
                              X