Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

    Je zou zeggen dit vinden is simpel maar dat is het niet!
    Ik heb misschien wel al 3 uur gezocht en nog niets gevonden wat er voor kan dienen.

    Het is eigenlijk de bedoeling een mooie foto van een watermolen te vinden, waar je het stromend water duidelijk op het waterrad ziet.
    En het waterrad moet redelijk groot zijn.
    Ook de foto moet van heel groot formaat zijn.
    Het is namelijk de bedoeling om deze via photoshop schilderachtig te maken en deze dan op doek af te printen.

    Maar nu een geschikte foto vinden is een ware ramp, ik hoop dat iemand kan helpen.
    Ik heb redelijk wat google-skills maar toch lijkt het onhaalbaar.

    Hieronder is eigenlijk een perfect voorbeeld van het geen wat ik zoek.
    Maar je kan die alleen downloaden als je lid bent van shutterstock en daar 39 € of zoiets zou betalen voor 5 foto's.
    Dan moet je nog met visa en alles zitten sukkelen.
    Maar ik zoek dus gewoon een gratis grote foto.




    http://image.shutterstock.com/displa...n-32808091.jpg
    Last edited by !Bart; 28 mei 2012, 10:37. Reden: foto achter linkje geplaatst

  • #2
    Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

    Het is toch verschrikkelijk dat je tegenwoordig geld moet neerleggen voor het werk dat
    een ander heeft verricht. Schande, dat ze stelen tegenwoordig zo moeilijk maken. Er lijkt
    geen moraal meer te zijn.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

      Met andere woorden ook op foto's bestaat er auteursrechten. Dus moet je altijd toelating van de fotograaf hebben om een foto te gebruiken en als je niet weet van wie hij is moet je er af blijven want dat is diefstal. Veel succes met je zoektocht.
      Last edited by kawaracer; 28 mei 2012, 06:10.

      Comment


      • #4
        Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

        Anders ik zoek een canvas van een watermolen voor in mijn living, als het klaar is laat iets weten en dan kom ik er zelf gratis om.

        Kan enkel mijn voorgangers bij treden, iemand die serieus met fotografie bezig is steekt werk in z'n foto's. En jij zou voor je eigens te amusement gwn direct alles gratis willen?
        Als je dan toch gratis en voor nx wil, zoek een watermolen met stromend water en maak de 'gratis' foto zelf. Zal je mss meer respect hebben ipv ff Google te misbruiken.
        Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.

        Comment


        • #5
          Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door vlklodde Bekijk bericht
          ...Dan moet je nog met visa en alles zitten sukkelen.
          Maar ik zoek dus gewoon een gratis grote foto.
          En ik zoek gewoon een gratis groot brood. Zonder bij de bakker met kleingeld en alles te zitten sukkelen.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment


          • #6
            Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

            Kan je geen contact opnemen met de fotograaf van wie dit werk is.
            en gewoon vragen waar hij hem gemaakt hebt of gewoon €39 betalen.

            Comment


            • #7
              Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

              7.10. Schendingen van reproductierechten en andere wettelijke bepalingen
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                Kan je geen contact opnemen met de fotograaf van wie dit werk is.
                en gewoon vragen waar hij hem gemaakt hebt of gewoon €39 betalen.
                moet ge zelfs nie vragen waar die gemaakt is, staat in de tags.
                effe tripje naar stutgard, effe tijd inversteren om de foto te maken zoals jij hem wilt, ...
                kost misschien wel iets meer dan 39 euro.

                contacteer de verkoper, als je enkel die foto wenst.
                je weet maar nooit.
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

                  Ga naar Veules-les-Roses in Normandië Frankrijk, en doe de wandeling langs het kortste (1.194 meter) riviertje van Frankrijk en je hebt ze op die korte afstand maar voor het uitkiezen. Ik heb er zelf, denk ik, een vijftal vastgelegd over die korte afstand. Is bovendien een heel mooie maar korte wandeling ook nog. Google eens op afbeeldingen - 'Veules moulins' en je ziet ze. Wel zelf naar toe gaan om te fotograferen hé .
                  Groetjes
                  Last edited by Guest17; 28 mei 2012, 08:24.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

                    Hier in Genk staat ook zo'n molen. Kan je zelf je foto maken en bewerken, veel leuker dan zomaar van iemand anders te nemen!

                    Tom
                    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                    Mijn Website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

                      in de vlaamse ardennen ( leupegem ) staat een schitterend voorbeeld.
                      open in het weekend en vragen staat vrij

                      grts

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mooie foto watermolen met stromend water op waterrad gezocht

                        Beste vlklodde,

                        Deze topic hoort niet thuis in beginnershoek!

                        3.1. Fotohoek: Beginnershoek

                        In de Beginnershoek kan je als aankomende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarover je niet echt tevreden bent maar die je toch graag wil laten beoordelen kan je hier kwijt. Van de bezoekers wordt verwacht dat ze eerder milde commentaren en/of opbouwende kritieken geven.
                        Bij deze wordt de foto achter een linkje geplaatst, en wordt dit topic gesloten.

                        Mvg,
                        Mod-!Bart

                        Comment

                        Working...
                        X