Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mont Saint Michel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mont Saint Michel

    Eens tussen de foto's van afgelopen maanden gezocht, de verkeersborden vielen me toen op.
    Wat vinden jullie hier van?



    iso 100, 1/350, f7,1

  • #2
    Re: Mont Saint Michel

    Misschien de foto wa lager nemen zodat het bord de weg niet onderbreekt. En wachten tot de straat volledig vrij was, nu staan die motobestuurders er zo half op en de auto die rechts rijdt ook
    Last edited by DavyV; 26 september 2008, 09:27.
    Canon 450D :: EF-S 18-55 3.5-5.6 IS :: EF 50 1.8 III :: EF-S 55-250 IS :: Sigma 10-20 UWA :: Lowepro Flipside 400 AW
    capture the world .. .

    Comment


    • #3
      Re: Mont Saint Michel

      leuk gedaan, meestal probeer je die borden juist uit de opname te houden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mont Saint Michel

        Ik zou de straat overgestoken zijn. Al die storende elementen doen afbreuk aan de schoonheid van de Mont St. Michel maar misschien was het 'm juist om dat schaap op dat bord te doen want dat is scherp en de Mont St. Michel niet...dat zou ook kunnen natuurlijk
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: Mont Saint Michel

          Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
          Eens tussen de foto's van afgelopen maanden gezocht, de verkeersborden vielen me toen op.
          Wat vinden jullie hier van?
          De verkeersborden vallen inderdaad op.
          De paal nog een beetje rechtzetten, en volgende keer even opletten... de motorfietsers op de achtergrond, plakken tegen het bord aan, en het verkeersbord aan de overzijde van de straat staat een tikkeltje in de weg. Een beetje naar achter en door de knieën en je hebt beide mooi in beeld.
          Ik vind de foto nu een beetje moeilijk kijken, omdat je van het bovenste verkeersbord terug naar beneden moet om Mont Saint-Michel te zien. Door wat afstand te nemen, heb je en het bord, en een ononderbroken weg en Mont Saint-Michel die samen het beeld vullen. Nu zit er m.i. een tikkeltje te veel lucht.

          't Is geen slechte foto. Ik geef alleen maar aan hoe het m.i. beter zou kunnen.

          Comment


          • #6
            Re: Mont Saint Michel

            Bedankt allemaal!
            Het was me inderdaad om dat bord met dat schaap te doen, vond ik grappig en heb ik nog nergens anders gezien. Ik heb ook foto's van de Mont alleen, maar die zeggen me minder, zijn "gewoner".
            Paal recht, zou dat vertekening kunnen zijn? De horizon is mij nakijken wel recht en dat was water.
            Het verkeer was heel druk die dag, daar viel niet veel aan te doen.
            Ander camerastandpunt had wel gekund, ga ik volgende keer op letten!

            Comment

            Working...
            X