Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mon Café

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mon Café



    Een experimentje met mijn nieuwe 14-24mm op een terras in Hasselt.
    Graag jullie kritieken/commentaren.

    Grote versie op Flickr.

    Exif Info:
    Camera: Nikon D80
    Exposure: 0.04 sec (1/25)
    Aperture: f/2.8
    Focal Length: 14 mm
    ISO Speed: 400
    Exposure Bias: 0/6 EV
    Flash: Flash did not fire
    Last edited by iworx; 19 juni 2008, 22:36. Reden: Exif Info

  • #2
    Re: Mon Café

    vind deze wel mooi kan zo voor de reclame van de des betrokken koffie dienen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Mon Café

      Mooi, te klein (je mag tot 900 pix langste zijde posten), en niet zo'n denderende compositie. Zet je koffietje op een sterke plaats in de compo, op 1/3de van de kant, zodat je er maar langs één kant naast kan kijken. Nu ga je onherroepelijk links en rechts van de tas kijken, en dan kom je bij een leeg Duvelglas, dat weinig terzake doet.

      Comment


      • #4
        Re: Mon Café

        mooi begin mag iedereen gerust groter gepost worden
        nog een sliertje damp boven je kopje en je hebt een perfecte reclame foto (wat je kunt bijvoegen met de smoke filter van alienskin eye candy)

        http://www.alienskin.com/ec5n/filters/smoke.html
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Mon Café

          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Mooi, te klein (je mag tot 900 pix langste zijde posten), en niet zo'n denderende compositie. Zet je koffietje op een sterke plaats in de compo, op 1/3de van de kant, zodat je er maar langs één kant naast kan kijken. Nu ga je onherroepelijk links en rechts van de tas kijken, en dan kom je bij een leeg Duvelglas, dat weinig terzake doet.
          Da's waar. Als je er vanuit gaat dat het een "compositie" was. De bedoeling was gewoon een snapshot voor kopjekoffie.be die toevallig leuker is uitgevallen

          Comment


          • #6
            Re: Mon Café

            Leuk idee, maar ik zou hem toch ook wat krapper croppen. Nu wordt m'n aandacht echt afgeleid door de vervormingen
            Toch
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Mon Café

              Oorspronkelijk geplaatst door iworx Bekijk bericht
              Da's waar. Als je er vanuit gaat dat het een "compositie" was. De bedoeling was gewoon een snapshot voor kopjekoffie.be die toevallig leuker is uitgevallen
              Een snapshot met een bedoeling... is dat nog een snapshot ? Zelfs bij een snap kan je aandacht hebben voor compositie. Ik gaf het maar mee... gewoon omdat ik verwacht dat men in de beginnershoek iets wil bijleren over fotografie.

              Comment


              • #8
                Re: Mon Café

                Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Een snapshot met een bedoeling... is dat nog een snapshot ? Zelfs bij een snap kan je aandacht hebben voor compositie. Ik gaf het maar mee... gewoon omdat ik verwacht dat men in de beginnershoek iets wil bijleren over fotografie.
                en waarvoor dank. Ober bracht de koffie, ik deed 'snap' en that's it. Pas thuis zag ik dat ie behoorlijk goed gelukt was. Op kopjekoffie staan alleen maar hele fletse 'actionshots', vandaar dat ik ook geen oog had voor detail/compo.

                Comment


                • #9
                  Re: Mon Café

                  Oorspronkelijk geplaatst door iworx Bekijk bericht
                  en waarvoor dank. Ober bracht de koffie, ik deed 'snap' en that's it. Pas thuis zag ik dat ie behoorlijk goed gelukt was. Op kopjekoffie staan alleen maar hele fletse 'actionshots', vandaar dat ik ook geen oog had voor detail/compo.
                  Nja... de koffie blijft wel even staan hoor. Je hoeft niet "snel" te snappen. Wel niet te lang wachten... dan is 't chocolaatje gesmolten .

                  Comment

                  Working...
                  X