Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moederliefde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • moederliefde

    Hallo!
    Deze foto heb ik van mijn dochter genomen.
    Liefdevol, tussen 2 muziekoptredens, honger en dorst lessen van haar jongste toeschouwer!
    Ik vond hem wel mooi, maar jammer van die ruis...
    Groetjes, Diane



  • #2
    Re: moederliefde

    hoi Dialo, ikzelf ben ook nog startende dus heel profesionele commentaren moet je van mij niet verwachten. Ik vindt dit een goede compositie. De belichting daarentegen kan veel beter, er zitten volgens mij delen van de foto in die overbelicht zijn(fel witte delen die geen informatie bevatten). Je kan dit nu niet meer oplossen of misschien een beetje als je de foto in RAW formaat hebt staan. Op sommige toestellen kan je de overbelichting waarschuwing in het menu aanvinken, dan zie je op uw scherm de overbelichte delen flikkeren. Of in uw histogram zie je dan delen die rechts buiten het kader vallen. Door iets onder te belichten of uw belichting op een fellere plek te meten en vast te houden kan je dit deels of geheel oplossen.

    Comment


    • #3
      Re: moederliefde

      Een vertederend moment, maar je mist toch wel scherpte. Jammer eigenlijk, want de compositie met het lijnenspel van muur en trappen vind ik wel leuk.
      De rugzak weg zou het beeld nog sterker maken.

      Wat zijn de exif, want dat maakt het wel gemakkelijker om te oordelen over de technische aspecten.
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: moederliefde

        Heerlijke foto, ik krijg zo weer zin in nog een babytje..... ;-)

        Neen, even serieus, ik vind hem heel mooi, heel eenvoudig en dat vind ik maakt de foto zo speciaal.
        onderweg...
        Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

        Comment


        • #5
          Re: moederliefde

          Bedankt voor de reacties! Diane

          Comment

          Working...
          X